det finns alltid sjuka folk som göra dumma grejjer som 9/11 och placerar ut bomber. detta är bara dumt att tro på som att usa låg bakom allt. >.<
Kolla in de 2 filmerna jag nämner här: länk, mer eller mindre bevis på att det var USA bara att de vägrar att erkänna det.
iaf jag tror du inte riktigt vet vad du snackar om.... eller inte.
Vi snackar om något du inte riktigt känner till och vägrar att tro på så det låter förmodligen främmande tills du sätt Obama Deception.
och..
ang Venus Project. där så snackar man om ett system. för att uppnå ett bra system så kanske det behövs att folk får ett chip i huden. hur kan du vara så säker som du är?
VP har aldrig sagt något om ett chip, det har läckt ut från en som ingår i eliten att chippet kommer användas på ett dåligt sätt mot folket, har för mig att det pratas om det i zeitgeist part 3: länk
sen vad menar du med att demokrati är en lögn? vi bor i ett demokratiskt land. va f*n...
Dave har ett bra svar på det tror jag, har för mig att han pratade om det med mig på msn en gång, eller så var det MacGyver
sen så vad är det för världsordning man snackar om? är det en arisk, nazistisk eller en bra för alla grej^^? det kanske egentligen var bra om allt blev till ett där man har koll på allt så folk slipper ta skada. har ni tänk på det?
Visst skulle det kunna funka om makten låg i rätt händer, men även en etisk person kan bli maktgalen. Allt som eliten gjort och bevisats att de kommer att göra tyder på att detta kommer bli ett skitsamhelle som bara är bra för de högt uppsatta personerna, de som jublade åt hitler när han blev "president" eller vad det nu är skulle inte jublat om de visste vad han egentligen tänker göra.
↗ till inlägget
Låter lite överdrivet det här.
Har dock inte pallat kolla på filmerna, orkar inte slösa min tid på något som jag inte tror på.
Men vad f*n vet jag, jag är en fjortonåring som inte har en allmänbildning.
Även om man inte är intresserad så kan det vara intressant, jag var knappt intresserad av politik och sånt innan jag sätt zeitgeist och alex jones filmer (obama deception mm.). Har även fått en kompis som inte alls är intresserad att se zeitgeist: addendum och obama deception, han gillade dem. Och han sa till mig att han fick en kompis att se Obama Deception och den kompiser gillade den även om han inte alls var intresserad.
↗ till inläggetska kika på filmerna vid ett senare tillfälle.. det är bara det att ni verkar svälja allt de säger utan att tveka en sekund eller vara kritisk till faktan. typ att de gör med er som ni påstår att regeringen gör med oss.
varifrån får du den tanken?
Antagligen eftersom vi tror på något som för honom låter otroligt så upplever han oss som hjärntvättade, jag skulle också trott det i hans situation.
↗ till inläggethar kollat på båda filmerna och JAG tycker att det är bara överdrivet. Visst jag är snart 12 år men ändå så har vi barn också rätt att säga "Ja" eller "Nej".
Om detta händer alltså så att det planteras chip i oss kommer minst 90% av människorna att protestera och döda hälften av människorna som var med på detta. Så visst det kanske är lite sant men som jag sa, dom som kom på detta "Elite:n" kommer bara bli dödade av en lönnmördare eller kanske av alla människor... Vi kan säga att alla människor får 2 sparkar på alla "elite:n" :)
Denis
Först, vilka båda filmer? Obama Deception och...?
Idag är ett tidigt stadie av NWO, vi har närmat oss långsamt de senaste 100 åren men eftersom vi har växt upp med det hela livet tror vi att allt är normalt. Om hela världen kännde till hela sanningen om hur allting funkar idag skulle det också bli nåt uppror, ju tidigare vi börjar ju lättare är det att stoppa dem. De 10 senaste åren har påstår alex jones 100 miljoner blivit mer eller mindre medvetna om sanningen och NWO behöver arbeta snabbare och snabbare för att få det som de vill, det är inte omöjligt att internet inte längre är "fritt" i slutet av detta året.
Sedan har vi filmen Endgame som jag själv tyckte var lite långtråkig eftersom jag redan visste det mesta av att ha lyssnat på Alex Jones radioshow i över en månad när jag såg den. Men den filmen går mycket in i detalj och om du har lust kan du kolla på den.
Fatal1tyPro, var snäll att se Obama Deception så vi slipper skriva onödigt långa inlägg om vad som förklaras i filmen, sen kan du ställa frågor om det är något som fortfarande är oklart.
Man känner sig så nöjd när man skrivit ett så långt fint inlägg :)
TL;DR kolla på Obama Deception.