💬
Logga in
Fuska.se

New World Order

629 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #21

Det är möjligt, om du sätt Obama Deception så förklaras likheter mellan Obama och Hitler. Men jag vill inte försöka gissa vad som kommer hända, finns många möjliga scenarion.

Det bästa är om vi skulle stoppa dem genom att sprida den här informationen. Över 20 miljoner har sätt Obama Deception och över 100 miljoner känner till eliten och vad de har för planer, det var mycket mindre för ett år sen och Obama Deception släpptes 15 mars i år.

De har redan oändligt med pengar och de är ute efter makt, vem drömmer inte om att härska över hela världen?

Med oändligt med pengar menar jag att de äger USAs banker och kan trycka pengar när de vill.

Skriv gärna om ni sätt Obama Deception eller inte när ni svarar.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

JA! detta kommer att göra så att Sverige blir mäktigare :D

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #23

...nej? varför skulle det blir så?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag förstår bara inte. Vad tjänar man på att styra världen? Är det pengar de är ute efter? Vill de styra folk till att bli deras betjänter? Sånt kan man skaffa utan att ha störst makt i världen.

"Makt, makt, makt och återigen.. MAKT!

Dom flesta har väldigt svårt att kontrollera sin makt och använda den för gott istället för ont, ju mer makt dom får desto mer makt vill dom ha, dom vill kontrollera folk, dom vill ha alla som sina "undersåtar" eller vad man ska säga.

Makt och girighet är ingen bra kombination, och den som anser sig kunna lita på regeringen har nog fel. Dom flesta är korrupta jäklar som inte vill något annat än det jag sa ovan."

20 Jun 2009
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #25

Kan tillägga att detta är värre än vad ni tror. Har lyssnat på Alex Jones radioshow i mer än en månad nu och han säger ofta att det är värre än man tror och det är det verkligen (Igår sa han och förklarade att det t.o.m är värre än vad han trodde.). Om ni tycker att detta är "ingen big deal" så tycker ni inte att hitler var det heller och bryr er inte om något tredje världskrig skulle inträffa.

Här är ett 30 minuters avsnitt av hans radioshow om ni är intresserade:

part 1

part 2

part 3

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan tillägga att detta är värre än vad ni tror. Har lyssnat på Alex Jones radioshow i mer än en månad nu och han säger ofta att det är värre än man tror och det är det verkligen (Igår sa han och förklarade att det t.o.m är värre än vad han trodde.). Om ni tycker att detta är "ingen big deal" så tycker ni inte att hitler var det heller och bryr er inte om något tredje världskrig skulle inträffa.

Här är ett 30 minuters avsnitt av hans radioshow om ni är intresserade:

part 1

part 2

part 3

Beror väl på hårt man ska gå in och tro på dom här grejerna, men något kommer att hända iallafall, bara att vänta och se :)

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #27

Han hittar ju inte på saker, det mesta han säger är "on record" eller från mainstream nyhetstidningar.

Nästan allt han förutsagt har sedan om flera år rapporteras i tidningarna så jag tror på det mesta han försöker förutsäga.

Eliten försöker också göra polisen i USA korrupt för att vänja oss inför framtiden.

Här är en film när poliser stoppar en ambulans som kör för fort: http://www.youtube.com/watch?v=KluItc365hU

Om ni kollar på filmen Truth Rising så märker ni hur mycket poliserna går på folk:

Ladda videon från YouTubeNär du laddar spelaren kontaktas YouTube.

15+

Sedan säger han att det finns poliser som våldtar barn och sedan skyller det på föräldrarna och får dem i fängelse... Det låter helt otroligt men han och andra pratar ofta om det och det ska vara "on record", men jag har inte kollat upp det.

Samt så försöker de införa en ny lag där poliser och sånt får ta barn helt utan anledning: http://www.youtube.com/watch?v=Dl2JxS82Ixw

Han nämner också ibland att säkerheten på flygplatser är som säkerheten vi kommer ha överallt i framtiden.

Tro på vad ni vill om det men det mesta stämmer ganska bra.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

själv så tror jag inte på detta. säkert ngn som har kommit upp med detta.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är det regeringen vill att du ska tro, dom kontrollerar dina tankar.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är det regeringen vill att du ska tro, dom kontrollerar dina tankar.

hur vet du det? ingen vet om detta är sant eller inte. men jag tror inte alls på det. låter för knasigt att sätta ihop allt till ett.
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker det här verkar helsjukt ju :huh: Hoppas hela Europa och Asien går emot U.S.A :D då kan dom inte vinna hehe :P

tyvärr är det omöjligt då Europa och stora delar av Asien är korrumperade av USA. du kan ju alltid kolla vad som händer när folk sätter sig emot USA:s elit. Saddam, Palme, Kennedy och nån snubbe i Sydamerika som jag inte orkar leta upp namnet på just nu.

↗ till inlägget

BEEP BEEP BEEP

Moron alert moron alert!!

nej men, jag tror aldrig att detta kommer hända. det finns alltid människor som kommer prottestera

konstigt att folk inte har gjort det än med tanke på att transformationen till NWO har pågått sen början av 1900-talet.

↗ till inlägget
så ni menar att detta kommer bli som när hitler tog makten över tyskland?
hahaha, nej. det kommer bli så ofantligt mycket värre. det kommer lagföras att alla måste ha ett chip som innehåller ID och kapital inplanterat i kroppen, och detta kommer folk inte ha något emot då massmedia kommer att hjärntvätta er att tycka om det. sen är det bara att stänga av chipet om regeringen vill bli av med en. eller så åker man i finkan. och ditt privatliv och dina rättigheter är som bortblåsta. ingen "demokrati", ingen åsiktsfrihet, ingen integritet. du kommer vara som en biologisk robot i elitens ögon, du kommer bara mätas i hur mycket pengar du kan dra in till dem och hur mycket du kan stärka deras makt. du kommer antagligen behöva jobba långt över 8 timmar om dagen under vidriga förhållanden varje dag alla dar i veckan.
Nivå 6 · Fuskare

Rekommenderar er att även läsa George Orwells 1984 :)

Nivå 6 · Fuskare

Det här skrämmer mig, vill inte dö :(

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det här skrämmer mig, vill inte dö :(

Äh, ta en dag i taget, bara att vänta och se.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men seriöst. f*n vad överdramatiska ni är.

Det är ingen som vill ha det så som Dave37 beskrev

i sitt förra inlägg, så alltså kommer det inte att ske.

Demokrati är ingen lögn, och om folket ställer sig

emot något så blir det inget med det.

"New World Order" (å, fancy name, la di da) finns inte,

samhället genomgår ständigt förändringar, och har alltid

gjort det. End of discussion för min del. Det här är förresten precis

som det där töntiga j*vla Venus Project, och det är bara för

att alla ungdomar utan liv vill sätta sig upp mot alla och

vara bitchiga och samhällskritiska. Gilla läget, säger jag bara.

Hejdå! :)

Nivå 6 · Fuskare

Kan inte sluta tänak på det här :( Borde aldrig läst tråden ;o

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

"New World Order" (å, fancy name, la di da) finns inte,

Så du litar på allt politiker säger? Du tror att alla förändringar som gör, görs just för att förbättra våra liv? Nej, staten vill ha kontroll!

Jag tror att det är ganska stor chans att vi får en totalitär stat.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ingen vill ha det som jag beskrev det nej, men tror du att ledare och massmedia kommer vinkla det så? allt snack med ökad konkurrens, öppna gränserna, sluta handelsavtal... allt det låter som ett bra försök att skapa en ultra kapitalistisk världsnation. vi har redan europeiska unionen, amerikanska unionen och afrikanska unionen. snart kommer även asiatiska unionen och sen kommer alla dessa unioner förenas till en enda superstat.

politiker kommer att prata om säkerhet, världsfred, ekonomisk stabilitet, minskad arbetslöshet, sänkta skatter, bättre handelsmöjligheter, starkare konsumenttrygghet, sånt som vi vill höra, och då kommer denna nya världsregim införas, sakta och omärkbart för den ovaksamme. och när vi passerar en "point of no return" kommer de saker jag räknade upp i mitt förra inlägg att verkställas.

↗ till inlägget

Det här är förresten precis

jag förstår inte för fem öre hur du kopplar the venus project till NWO. förklara för mig. det ända likheten är att det är två samhällsformer som inte finns idag, även om båda har goda chanser att bli verklighet i framtiden. JAG INSER ATT JAG HAR ETT LIV och därför är jag samhällskritiskt. vi lever i en tid där vi är till 100% beroende av samhället. jag ser det som en absolut nödvändighet att vara samhällskritiskt då jag faktisk bara har ETT liv och vill leva det så länge och bra som möjligt. jag är ingen vidrig soffpotatis som vill att andra ska ha kontroll över mitt liv, jag vill leva i säkerhet, stimulans och många andra typer av miljöer dör jag kan dö nöjd i.

om alla skulle "gilla läget" skulle det inte finnas några val till regeringar etc. du kan aldrig förneka människans vilja att påverka. och jag är f­an inte bitchig.

↗ till inlägget
Kan inte sluta tänak på det här :( Borde aldrig läst tråden ;o

jag vet att det känns tungt när man bara sätt negativa filmer, se gärna några positiva, som diskuterar lösningar, t.ex. Zeitgeistfilmerna. (kolla min press för mer info)

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #39
↗ till inlägget

"New World Order" finns inte,

Det mesta där har du hittat på som du vill ha det utan att ta reda på fakta, speciellt det markerade när några som ingår i eliten säger det själva i klippet jag hade med i mitt första inlägg. Kolla på Obama Deception.

Det är helt möjligt att det blir exakt så som Dave beskriver men jag ville inte komma med några sådanna dramatiska förutsägelser direkt för då skulle det bara låta löjligt och ni skulle lämna tråden och tro att jag blivit hjärntvättad.

Det värre än man tror och ju mer man undersöker det ju värre får man reda på att det egentligen är.

Senast ändrad:

21 Jun 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare

mitt första inlägg i denna tråden var lite av ett worst case scenario. men eftersom eliten inte bryr sig om människoliv så är detta fullt möjligt. kolla bara på t.ex. Lusitania, Pearl harbor, 9/11, börskraschen -29.

EDIT: denna kanske skulle kunna bli flyttad till debatt?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in