Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

BEEP BEEP BEEP

 

Moron alert moron alert!!

 

nej men, jag tror aldrig att detta kommer hända. det finns alltid människor som kommer prottestera

Och? Tror du dom lyssnar på folket? Nej.

Allt handlar om makt och girighet.

Tortilla: Slår vad om att nästan alla politiker är korrupta på något sätt, så det kommer inte att hjälpa.

 

Om man ska ens ha en chans mot det här måste man störta regeringen, men tror inte det kommer att hända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är löjligt. Fattar inte vitsen,

Makt, makt, makt och återigen.. MAKT!

Dom flesta har väldigt svårt att kontrollera sin makt och använda den för gott istället för ont, ju mer makt dom får desto mer makt vill dom ha, dom vill kontrollera folk, dom vill ha alla som sina "undersåtar" eller vad man ska säga.

Makt och girighet är ingen bra kombination, och den som anser sig kunna lita på regeringen har nog fel. Dom flesta är korrupta jäklar som inte vill något annat än det jag sa ovan.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något kommer hända, om det blir ett tredje världskrig eller något i stil med franska revolutionen vill jag inte försöka gissa men Alex Jones som gjort Obama Deception säger att de 2 inte är helt omöjliga och förklarar varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är ju bevisat, ingen konspiration eller nåt sånt. De personer som säger New World Order i filmen 1:47-2:23 är några av de som ingår i "eliten" som kontrollerar presidenten och använder honom när de vill säga något till världens befolkning. Tycker du ska se Obama Deception.

 

9/11 kan man väl kalla en konspiration, men det finns massa bevis att eliten gjorde det men de förnekar det och vägrar ha en undersökning på vad som egentligen hände. Anledningen att många inte tror på att eliten/USAs regering gjorde det är att de inte kan komma på varför och inte vill tro att de är så onda som de egentligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är möjligt, om du sätt Obama Deception så förklaras likheter mellan Obama och Hitler. Men jag vill inte försöka gissa vad som kommer hända, finns många möjliga scenarion.

Det bästa är om vi skulle stoppa dem genom att sprida den här informationen. Över 20 miljoner har sätt Obama Deception och över 100 miljoner känner till eliten och vad de har för planer, det var mycket mindre för ett år sen och Obama Deception släpptes 15 mars i år.

 

De har redan oändligt med pengar och de är ute efter makt, vem drömmer inte om att härska över hela världen?

Med oändligt med pengar menar jag att de äger USAs banker och kan trycka pengar när de vill.

 

Skriv gärna om ni sätt Obama Deception eller inte när ni svarar.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår bara inte. Vad tjänar man på att styra världen? Är det pengar de är ute efter? Vill de styra folk till att bli deras betjänter? Sånt kan man skaffa utan att ha störst makt i världen.

"Makt, makt, makt och återigen.. MAKT!

Dom flesta har väldigt svårt att kontrollera sin makt och använda den för gott istället för ont, ju mer makt dom får desto mer makt vill dom ha, dom vill kontrollera folk, dom vill ha alla som sina "undersåtar" eller vad man ska säga.

Makt och girighet är ingen bra kombination, och den som anser sig kunna lita på regeringen har nog fel. Dom flesta är korrupta jäklar som inte vill något annat än det jag sa ovan."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...