Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

har kollat på båda filmerna och JAG tycker att det är bara överdrivet. Visst jag är snart 12 år men ändå så har vi barn också rätt att säga "Ja" eller "Nej".

 

Om detta händer alltså så att det planteras chip i oss kommer minst 90% av människorna att protestera och döda hälften av människorna som var med på detta. Så visst det kanske är lite sant men som jag sa, dom som kom på detta "Elite:n" kommer bara bli dödade av en lönnmördare eller kanske av alla människor... Vi kan säga att alla människor får 2 sparkar på alla "elite:n" :)

 

Denis

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har kollat på båda filmerna och JAG tycker att det är bara överdrivet. Visst jag är snart 12 år men ändå så har vi barn också rätt att säga "Ja" eller "Nej".

 

Om detta händer alltså så att det planteras chip i oss kommer minst 90% av människorna att protestera och döda hälften av människorna som var med på detta. Så visst det kanske är lite sant men som jag sa, dom som kom på detta "Elite:n" kommer bara bli dödade av en lönnmördare eller kanske av alla människor... Vi kan säga att alla människor får 2 sparkar på alla "elite:n" :)

 

Denis

jag har sagt det förut och jag säger det igen: (herrej*vlar det är svårt för folk att fatta) vi kommer bli lärda att tycka detta är bra, och detta är inget som kommer bli verkställt nästa månad. eliten har jobbat med det här i snart 100 år nu, det är en långsam process som tar LÅNG tid och är svår att upptäcka. tack vare bl.a. Alex jones är det nu lättare att se igenom lögnerna som eliten har byggt upp runt oss. om vi ska se på det hela från ett långt tidsperspektiv kan vi ju ta några exempel på hur männikor förändras med tiden.

 

Om någon hade sagt att kungarna skulle tvinga oss att jobba på söndagar (sabbatsdag) under jesus tid hade ingen trot dem.

 

om någon hade sagt att kvinnor skulle få rösträtt i framtiden under medeltiden hade ingen trot dem.

 

om någon hade sagt att vi skulle kunna flyga jorden i runt i framtiden under 1800-talet skulle ingen tro dem.

 

vart vill jag komma med detta? jo, att vi alla måste inse att det finns saker som sträcker oss utanför vårat eget nuvarande förstånd och vi måste vara beredda att ta reda på mer så vi kan få bättre insikt och få en riktigare bild på världen och universum. självklart ska man kritiskt granska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

jag ser mycket dåligt med att ha ett chip som kan identifiera mig, hej då integritet. jag har iofs inget att dölja men det betyder inte att jag vill blotta mig för alla jordens invånare.

 

Haha... usa va inte ens beredda på att japanerna skulle attackera... vadå inte gjorde ngt? vad skulle dom göra? och om jag va med där när japanerna attackerade så hade jag nog försökt fly eller slås. de viste inte ens om att de skulle komma. du kan ju höra från ngr veteraner där ifrån, de va med när det börja.

 

asså f*n va sur man blir på folk som säger sådant som detta eller? ha lite respekt f*n.

det finns alltid sjuka folk som göra dumma grejjer som 9/11 och placerar ut bomber. detta är bara dumt att tro på som att usa låg bakom allt. >.<

 

iaf jag tror du inte riktigt vet vad du snackar om.... eller inte.

 

och..

ang Venus Project. där så snackar man om ett system. för att uppnå ett bra system så kanske det behövs att folk får ett chip i huden. hur kan du vara så säker som du är?

 

sen vad menar du med att demokrati är en lögn? vi bor i ett demokratiskt land. va f*n...

 

sen så vad är det för världsordning man snackar om? är det en arisk, nazistisk eller en bra för alla grej^^? det kanske egentligen var bra om allt blev till ett där man har koll på allt så folk slipper ta skada. har ni tänk på det?

 

btw. så har det här snacket hållit på enda sen WWII kriget starta typ.

 

Men jag tycker det är bra att ungdomar har intresset att läsa sånt här :)

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)
det finns alltid sjuka folk som göra dumma grejjer som 9/11 och placerar ut bomber. detta är bara dumt att tro på som att usa låg bakom allt. >.<

Kolla in de 2 filmerna jag nämner här: länk, mer eller mindre bevis på att det var USA bara att de vägrar att erkänna det.

 

iaf jag tror du inte riktigt vet vad du snackar om.... eller inte.

Vi snackar om något du inte riktigt känner till och vägrar att tro på så det låter förmodligen främmande tills du sätt Obama Deception.

 

och..

ang Venus Project. där så snackar man om ett system. för att uppnå ett bra system så kanske det behövs att folk får ett chip i huden. hur kan du vara så säker som du är?

VP har aldrig sagt något om ett chip, det har läckt ut från en som ingår i eliten att chippet kommer användas på ett dåligt sätt mot folket, har för mig att det pratas om det i zeitgeist part 3: länk

 

sen vad menar du med att demokrati är en lögn? vi bor i ett demokratiskt land. va f*n...

Dave har ett bra svar på det tror jag, har för mig att han pratade om det med mig på msn en gång, eller så var det MacGyver

 

sen så vad är det för världsordning man snackar om? är det en arisk, nazistisk eller en bra för alla grej^^? det kanske egentligen var bra om allt blev till ett där man har koll på allt så folk slipper ta skada. har ni tänk på det?

Visst skulle det kunna funka om makten låg i rätt händer, men även en etisk person kan bli maktgalen. Allt som eliten gjort och bevisats att de kommer att göra tyder på att detta kommer bli ett skitsamhelle som bara är bra för de högt uppsatta personerna, de som jublade åt hitler när han blev "president" eller vad det nu är skulle inte jublat om de visste vad han egentligen tänker göra.

 

Låter lite överdrivet det här.

Har dock inte pallat kolla på filmerna, orkar inte slösa min tid på något som jag inte tror på.

Men vad f*n vet jag, jag är en fjortonåring som inte har en allmänbildning.

Även om man inte är intresserad så kan det vara intressant, jag var knappt intresserad av politik och sånt innan jag sätt zeitgeist och alex jones filmer (obama deception mm.). Har även fått en kompis som inte alls är intresserad att se zeitgeist: addendum och obama deception, han gillade dem. Och han sa till mig att han fick en kompis att se Obama Deception och den kompiser gillade den även om han inte alls var intresserad.

 

ska kika på filmerna vid ett senare tillfälle.. det är bara det att ni verkar svälja allt de säger utan att tveka en sekund eller vara kritisk till faktan. typ att de gör med er som ni påstår att regeringen gör med oss.

varifrån får du den tanken?

 

Antagligen eftersom vi tror på något som för honom låter otroligt så upplever han oss som hjärntvättade, jag skulle också trott det i hans situation.

 

har kollat på båda filmerna och JAG tycker att det är bara överdrivet. Visst jag är snart 12 år men ändå så har vi barn också rätt att säga "Ja" eller "Nej".

 

Om detta händer alltså så att det planteras chip i oss kommer minst 90% av människorna att protestera och döda hälften av människorna som var med på detta. Så visst det kanske är lite sant men som jag sa, dom som kom på detta "Elite:n" kommer bara bli dödade av en lönnmördare eller kanske av alla människor... Vi kan säga att alla människor får 2 sparkar på alla "elite:n" :)

 

Denis

Först, vilka båda filmer? Obama Deception och...?

Idag är ett tidigt stadie av NWO, vi har närmat oss långsamt de senaste 100 åren men eftersom vi har växt upp med det hela livet tror vi att allt är normalt. Om hela världen kännde till hela sanningen om hur allting funkar idag skulle det också bli nåt uppror, ju tidigare vi börjar ju lättare är det att stoppa dem. De 10 senaste åren har påstår alex jones 100 miljoner blivit mer eller mindre medvetna om sanningen och NWO behöver arbeta snabbare och snabbare för att få det som de vill, det är inte omöjligt att internet inte längre är "fritt" i slutet av detta året.

 

Sedan har vi filmen Endgame som jag själv tyckte var lite långtråkig eftersom jag redan visste det mesta av att ha lyssnat på Alex Jones radioshow i över en månad när jag såg den. Men den filmen går mycket in i detalj och om du har lust kan du kolla på den.

 

 

 

Fatal1tyPro, var snäll att se Obama Deception så vi slipper skriva onödigt långa inlägg om vad som förklaras i filmen, sen kan du ställa frågor om det är något som fortfarande är oklart.

 

 

Man känner sig så nöjd när man skrivit ett så långt fint inlägg :)

TL;DR kolla på Obama Deception.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen om man vill sätta in chip i folk så kan väl det va ok om man går med på det.

det vill man iaf gör med äldre som har sjukdomar, jag ser inget dåligt med det.

jag ser mycket dåligt med att ha ett chip som kan identifiera mig, hej då integritet. jag har iofs inget att dölja men det betyder inte att jag vill blotta mig för alla jordens invånare.

 

Haha... usa va inte ens beredda på att japanerna skulle attackera... vadå inte gjorde ngt? vad skulle dom göra? och om jag va med där när japanerna attackerade så hade jag nog försökt fly eller slås. de viste inte ens om att de skulle komma. du kan ju höra från ngr veteraner där ifrån, de va med när det börja.

 

asså f*n va sur man blir på folk som säger sådant som detta eller? ha lite respekt f*n.

det finns alltid sjuka folk som göra dumma grejjer som 9/11 och placerar ut bomber. detta är bara dumt att tro på som att usa låg bakom allt. >.<

 

iaf jag tror du inte riktigt vet vad du snackar om.... eller inte.

 

och..

ang Venus Project. där så snackar man om ett system. för att uppnå ett bra system så kanske det behövs att folk får ett chip i huden. hur kan du vara så säker som du är?

 

sen vad menar du med att demokrati är en lögn? vi bor i ett demokratiskt land. va f*n...

 

sen så vad är det för världsordning man snackar om? är det en arisk, nazistisk eller en bra för alla grej^^? det kanske egentligen var bra om allt blev till ett där man har koll på allt så folk slipper ta skada. har ni tänk på det?

 

btw. så har det här snacket hållit på enda sen WWII kriget starta typ.

 

Men jag tycker det är bra att ungdomar har intresset att läsa sånt här :)

 

Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!

Demokratin i landet blir en lögn, om man bara gör något, litet, liten (betydande) sak som man borde ha frågat folket etc. om först. Först då, blir demokratin en lögn, och som vi har sett med FRA etc. så ja, det är i princip en lögn för att man ska känna trygghet i regeringen.

 

Så du tycker det är bra att man har koll på allt folk? Övervakning dygnet runt? Bara "för att man ska slippa ta skada"? Det betyder för det första att man inte får göra NÅGOT som regeringen inte tycker är bra, nädå, för då blir det in med polisen, ta killen, sen ser man han aldrig mer. Jag har svårt att se att du skulle gilla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orkar inte se ngn film som e 2 tim. jag såg den som va 10 minuter. vilket räcker. orka se på ngt som är 2 timar när man ändå inte kan ändra på ngt. om ni nu säger att "eliten" är så bra eller va f*n.

 

och jo det finns demokrati... -.-!! vi bor ju f*n i ett sånt samhälle där vi röstar etc. ni kanske ska ta och flytta ner till israel och dom ställena där dom inte har demokrati. då kanske ni märker skillnad mellan Sverige och ett land utan demokrati.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha... usa va inte ens beredda på att japanerna skulle attackera... vadå inte gjorde ngt? vad skulle dom göra? och om jag va med där när japanerna attackerade så hade jag nog försökt fly eller slås. de viste inte ens om att de skulle komma. du kan ju höra från ngr veteraner där ifrån, de va med när det börja.

 

1. USA hade i decenier provocerat japan genom att ta deras koloniserade ögrupper i stilla havet, dessutom hade de underkuvat Japan med hjälp av fyrmaktsfördraget. Tro f*n att japarnerna av sura. USA måste ha varit fullt medvetna om detta och annat att förr eller senare skulle japan göra en motattack.

 

2. De som bevakade radarn dagen då japarnerna attackerade upptäckte dessa hundratals plan komma inflygande från atlanten, vidarebefogade detta högt upp bland höjdarna i militären, men blev efter några minuter tillsagda att det bara var en flygövning.

 

 

och jo det finns demokrati... -.-!! vi bor ju f*n i ett sånt samhälle där vi röstar etc. ni kanske ska ta och flytta ner till israel och dom ställena där dom inte har demokrati. då kanske ni märker skillnad mellan Sverige och ett land utan demokrati.

Jag vet inte hur du definierar demokrati, men det är ju grekiska och betyder folkstyre. så jag tycker ju att folket borde ha makten.

 

Folkomröstningar i Sverige

 

Folkomröstning i Sverige regleras i regeringsformen (8 kap. 4 §). Kommunala och landstingskommunala folkomröstningar regleras i kommunallagen (5 kap. 23 §). Sedan 1994 gäller i Sverige att minst fem procent av de röstberättigade i kommun respektive landstingskommun kan begära folkomröstning. Om kommunfullmäktige respektive landstingsfullmäktige godkänner initiativet, så genomförs folkomröstningen.

 

Folkomröstningar i Sverige är bara rådgivande, politikerna kan fatta ett beslut som strider mot valresultatet, se exempelvis folkomröstningen om högertrafik. I en typ av fall är dock en svensk folkomröstning beslutande: om frågan gäller en grundlagsändring och folkomröstningen hålls i samband med ett riksdagsval, så är ett nej i folkomröstningen bindande.

 

Valmyndigheten är den myndighet som ansvarar för planeringen och genomförandet av folkomröstning

 

-------------------------------------------

 

@ random mod: Flytta till debatt, oavsett avsikten med tråden hör den mycket bättre hemma i debatt.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.

 

taget från wikipedi.org

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[text]

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

USA's befolkning ville inte vara med i kriget, men det ville bankirerna. det var därför de lät attacken på pearl harbor ske. det är ju konstigt att har två anledningar till at man inte brydde sig om japarnerna. flygövning eller B-17. man borde ju förutsätta att de skulle ha högre säkerhet och först garantera att det va B-27 som kom inflygande, t.ex. genom att kontakta dem. USA som ledande världsmakt måste alltid ha hög säkerhet, särskilt då de hade medvetet provocerat japanerna. den officiella förklaringen är för långsökt för att jag ska tro på den.

 

ett chip som innehåller samtliga resurser och infomration om dig själv och som kontrolleras av en liten grupp människor tycker jag ser ut som det perfekta kontrollmedlet. perfekt för åsiktkontrollering. följer de inte ens inressen, stäng av chippet och personen har aldrig ens funnits.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.

 

taget från wikipedi.org

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

Lär dig att läsa!

"Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!"

 

Sen är inte Wikipedia en tillförlitlig källa, vemsomhelst kan ändra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.

 

taget från wikipedi.org

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

Lär dig att läsa!

"Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!"

 

Sen är inte Wikipedia en tillförlitlig källa, vemsomhelst kan ändra det.

 

det gör ju du med. man kan inte tro på ngn av er.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Om du inte orkar se Obama Deception föreslår jag att du lämnar tråden. Precis som med Venus Project tråden och Zeitgeist Addendum. Du kan inte diskutera om något du inte vet vad det är.

 

Det mesta som vi sagt i denna tråden är bevisat eller förutsagt, om du vill veta hur bevisen lyder har jag över 10 timmar dokumentär du kan få se. Annars får du tro på oss för du har inga motbevis mer än ditt sunda förnuft som säger "regeringen skulle aldrig göra nåt sånt". Du kan inte förneka bevis.

 

*Flyttar till debatt*

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...