Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

På morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.

 

taget från wikipedi.org

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

 

Lär dig att läsa!

"Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!"

 

Sen är inte Wikipedia en tillförlitlig källa, vemsomhelst kan ändra det.

 

det gör ju du med. man kan inte tro på ngn av er.

 

Du får väl tro på vad du vill, men om man inte kan tro på oss, då kan man inte heller tro på regeringen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Javisst, maktgalna personer kommer ta över jorden. Folken kommer förslavas, kontrolleras och utnyttjas. Allt kommer bli skit. Anarki är bra. Gud finns.

 

Nejmen seriöst. Bara för att få det sagt har jag inte sett den omtalade Obama Deception än, men kände att jag ville slänga in ett litet tänk nu ändå. Och nu när vi ändå pratar om den här filmen. Någon påpekade att wikipedia inte är en tillförlitlig källa. Hur är det med Obama Deception då? Ett gäng som inte är det minsta opartiska och vill få fram sina teorier och viljor via en film. Man måste inte tro på annat som sägs bara för att de har "knäckt" systemet. Nu säger jag inte att allt är osanning, men man ska vara minst lika kritisk till en sån film som till vad regeringen säger. Det verkar inte finnas en ärlig människa nuförtiden.

 

Ursäkta mig för att jag nite vet, för att jag inte sett filmen än, men exakt vad är det förskräckliga med att det kommer bildas en världsnation (om det nu händer någon gång)? Vad jag direkt tänker på är, "vilka ska kriga då?". Hellre en regering än flera säger jag, förutsatt att allt kontrolleras av allt. Men ni verkar har fått för er att varenda kommunalarbetare är korrupt enda in till ryggmärgen, så vad vet jag.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du får väl se den och säga om du tycker det är en tillförlitlig källa eller inte. Alex Jones som gjort den har jobbat större delen med sitt liv att bekämpa NWO och har samlat in massvis med bevis han sammanfattar i filmen. Bara för att du vill tro att något inte är sant betyder det inte att det är det. Allt det som sägs i filmen är sant, de som inte tror på det är sånna som inte vägar tro att regeringen är så korrupt. Det finns knappt några motbevis om att NWO finns vad jag vet mer än att wikipedia säger att det är en konspiration.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir allmänt trött på folk av många anledningar... särskit det här med bevisa mig hit och bevisa mig ditt (riktat till alla parter).

 

först vill jag säga följande till fatilitypro:

Anarki är bra.

ja. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Håller med dig. Jag tycker att alla ska se Obama Deception och själva avgöra om det är en pålitlig källa eller inte och vad ni tycker om den.

 

Om jag säger "det kommer bli soligt imorgon" till dig bara för att jag tycker och tror det och en meteorolog säger "det kommer regna imorgon" bara för att han har undersökt vädret och fått fram en prognos genom vetenskapliga undersökningar eller nåt till dig så tror du ju på meteorologen.

Om Alex Jones säger "NWO finns" och Fatal1tyPro säger "NWO finns inte" så är det samma princip.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart.

 

På skolan brukar man fira FN dagen, jag ber elever och skita i och dra till samlingen för och fira FN.

FN, vilket j*vla skämt, har gjort mer problem än vad dem löst.

 

USA, 9/11 en anledning till och attackera mellanöstern, länder som Irak, korruptera Egypten, Saudi Arabien och Jordanien. USA försöker korruptera Syrien så att Iran inte ska kunna skicka vapen till Libanon för och försvara sig mot Israel. När det väl händer, då kommer hela befolkningen i speciellt mellanöstern att braka, de utför

en riktig Jihad för och stoppa det dåliga, och det är korruptioner och ondska. Jihad är inte något fnatt som händer idag, bilbomber och det där, det där är NWO's legosoldater.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

många högt uppsatta i mellan östern har ju vågat tala ut nu och sagt att de inte vill ha med USA att göra och att USA bara spride oreda, kaos och anarki (i dålig bemärkelse).

 

Jag tror att den nye presidenten i Iran har fuskat sig till makten och att han står på USA's avlöningslista. det är ju konstigt att massmedia ( typ telegrambyråerna) inte skaffar material därifrån, känns som de vill tysta ner det. tur att det finns friviliga mobilfilmare som kan ge oss en liten blick av vad som händer där nere. Om USA inte ingriper är det ett starkt täcken på att den nya presidenten är korrumperad av eliten. det tror iaf jag. jag är rätt dålig insatt i på denna händelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anarki är bra.

ja.

 

Om det var mig du citerade där förstod du uppenbarligen inte ironin i det hela.

 

Och sen det här med pålitligheten av faktan. Nu säger jag inte att något är rätt, och något är fel, men vem som helst kan "undersöka" saker och vinkla dem till sin egen fördel. Det gäller det mesta, och det är väldigt sällan man ser det andra sidan av myntet. Visst, Alex Jones säger att han har undersökt, men å andra sidan, det finns folk som undersökt saker och kommit fram till att jorden är ihålig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.

 

taget från wikipedi.org

 

de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.

 

hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?

 

Lär dig att läsa!

"Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!"

 

Sen är inte Wikipedia en tillförlitlig källa, vemsomhelst kan ändra det.

det gör ju du med. man kan inte tro på ngn av er.

 

Du får väl tro på vad du vill, men om man inte kan tro på oss, då kan man inte heller tro på regeringen.

 

jag har min egen uppfattning och jag sväljer inte allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anarki är bra.

ja.

 

Om det var mig du citerade där förstod du uppenbarligen inte ironin i det hela.

 

Och sen det här med pålitligheten av faktan. Nu säger jag inte att något är rätt, och något är fel, men vem som helst kan "undersöka" saker och vinkla dem till sin egen fördel. Det gäller det mesta, och det är väldigt sällan man ser det andra sidan av myntet. Visst, Alex Jones säger att han har undersökt, men å andra sidan, det finns folk som undersökt saker och kommit fram till att jorden är ihålig!

 

:_ det var det jag sa i mitt näst senaste inlägg, ATT VI MÅSTE DISKUTERA OSS FRAM TILL SAKER OCH ANVÄNDA FÖRNUFT OCH LOGIK OCH ABSOLUT INTE GENERALISERA.

 

kan vi återgå till ämnet tack?

 

jag förstod din ironi men jag tycker fortfarande att anarki (under visa specefika former) är något ytters posetivt. jag kunde hålla med om allt det du skrev i det stycket utom att gud finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Javisst, maktgalna personer kommer ta över jorden. Folken kommer förslavas, kontrolleras och utnyttjas. Allt kommer bli skit. Anarki är bra. Gud finns.

du kan ju lägga till sen att det kommer finnas massor av terminators som kommer att förslava "eliten". sen går hela världen under :/ sorgligt nog men jag har sett en film som jag tror på.

 

Baranoi, har du inte fattat eller vad som händer? du har blivit hjärntvättad och det kommer inte bli alls ngt bra om man slår ihop allt till ett.

 

@Dave37. du säger att man ska våga att prata även fast man har fel. men så fort man gör det kommer du med tko... och ska överbevisa.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det finns flera personer som kommit fram till samma slutsats som alex jones för 10 år sen utan att ha känt till honom. Därför tycker jag att du ska undersöka och avgöra själv.

 

Hittade ett till filmklipp på 11 minuter som jag lägger in i första inlägget, förklarar kort och enkelt hur allt funkar.

 

jag har min egen uppfattning och jag sväljer inte allt.

Det stämmer in på varenda människa tror jag.

 

 

Och ja, återgå till ämnet.

Den här tråden innehåller väl det mesta om NWO http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=99606.0

 

Denna filmen anser jag vara bevis för NWO finns.

 

 

editar igen, hittar massor med 10min klipp, blir så arg på allt detta

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...