↗ till inläggetHur länge såg du? Det finns flera likheter mellan obama och hitler och du kan ju inte bara sluta titta innan han förklarat varför. Sedan kan du avgöra själv om det är pålitligt eller inte.
Man kan säga att Hitler var en riktig jävel på att leda tyska folket in i en guldålder igen. Innan han fanns var ju hela tyska staten en enda hög av oreda. Han löste mycket problem; arbetslösheten försvann, spåren efter inflationen försvann, osv. Så om det finns många likheter mellan Obama och Hitler är det ju bra, det där med Hitlers anti-semetism var bara jävligt stor bieffekt. Men så klart, Obama vill väl ta över världen och ge sig på i princip alla folkgrupper, så det här kommer väl bli värre?
Och ja, det där med reptiler är en ganska populär teori bland vissa grupper NWO-anhängare, tro det eller ej. De tror alltså att eliten består av ödlor från yttre rymden som har förklätt sig till människor och försöker ha ihjäl mänskligheten.
Jag tänkte på en sak förresten, rätta mig om jag har fel, men den här "eliten" har väl funnits ett bra tag nu och planerat saker? För om de har det har det ju gått rakt åt h*lvete det senaste århundradet eller så, om målet är att få en enda stat av allting. Liksom, Tyskland och överhuvudtaget hela världen har varit riktigt sura på varandra, krigat och sånt där strunt, mellanöstern är helt utom kontroll, alla hatar varandra på grund av religion, och sen hatar alla Korea för att deras ledare är ett rövhål. Skulle någon lyckas ena alla stater nu skulle den personen vara j*vla Jesus eller något (inte Obama alltså, han har för kort skägg, och så har han högre densitet än vatten).