Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Detta är nästan värre än dom fåntrattar som försöker påstå att månlandningen var en konspiration.

Skriver samma som jag skrev på ett WoW forum fullt av personer som dig.

 

Please, guys. I am trying to show you a documentary with EVIDENCE that what I'm saying is correct and you are REJECTING MY EVIDENCE WITHOUT EVEN LOOKING AT IT because you THINK and BELIEVE that the world is perfect and everything will be alright.

 

Here is a clip from 1991 with GEORGE BUSH saying he wants a new world order.

This is worse then you think, this is worse then I think. Everytime i research i find out its worse then i think. Even Alex Jones who made the obama deception finds out its worse then he thinks when he does his research, and he is one of the persons that knows most about them and their evil plans.

Var snäll att kolla på Obama Deception innan du svarar i denna tråden mer.

 

I venus project-tråden kom vi ingen vart eftersom du inte såg addendum, gör inte samma misstag igen så vi sitter och snackar i 20 sidor om något du inte vet vad det är.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

This is worse then you think, this is worse then I think. Everytime i research i find out its worse then i think. Even Alex Jones who made the obama deception finds out its worse then he thinks when he does his research, and he is one of the persons that knows most about them and their evil plans.

Var snäll att kolla på Obama Deception innan du svarar i denna tråden mer.

 

I venus project-tråden kom vi ingen vart eftersom du inte såg addendum, gör inte samma misstag igen så vi sitter och snackar i 20 sidor om något du inte vet vad det är.

 

Hur vet du att dina filmer inte är konspirationer de också? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kolla på den och avgör själv. Obama Deception är den som jag anser är bäst, länk i första inlägget.

 

Och George Bush sa ju själv i filmen jag länkade att de vill ha ett NWO altså kan det inte vara en konspiration om jag förstått rätt vad det ordet innebär.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du att dina filmer inte är konspirationer de också? :o

tips: se filmen först och sen kan du ju argumentera emot vilka delar i filmen du anser inte är bevis eller inte stämmer.

 

Jag påstod aldrig att det inte stämde. Utan jag frågade hur han kan veta att filmerna inte är professionella förfalskningar för att hjärntvätta folk? No offence, men några av er som håller på och ser på de här filmerna verkar ha blivit smått fanatiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är ju självklart inte omöjligt, men högst osannolikt. Tror inte man kan nå ut till 100m pers och göra en film som 15m ser på 2 månader även om man är en "professionell hjärntvättare". Se den och avgör själv.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Please, guys. I am trying to show you a documentary with EVIDENCE that what I'm saying is correct and you are REJECTING MY EVIDENCE WITHOUT EVEN LOOKING AT IT because you THINK and BELIEVE that the world is perfect and everything will be alright.

 

Here is a clip from 1991 with GEORGE BUSH saying he wants a new world order.

This is worse then you think, this is worse then I think. Everytime i research i find out its worse then i think. Even Alex Jones who made the obama deception finds out its worse then he thinks when he does his research, and he is one of the persons that knows most about them and their evil plans.

 

"with EVIDENCE that what I'm saying is correct" lolololol.

 

Japp, så säger alla om allt de visar.

T ex jag har fått otaliga videos om varför människor inte "kan" överleva en viss höjd över jorden, någon radiaktivt "bälte". Eller videos om hur månlandningen var falsk då flaggan rör sig.

Synd bara att alla sådana påståenden enkelt kan avfärdas av riktiga forskare och liknande, men för de som inte VILL tro på det så är deras [de riktiga forskarnas] förklaringar falska.

 

Och George Bush sa ju själv i filmen jag länkade att de vill ha ett NWO altså kan det inte vara en konspiration om jag förstått rätt vad det ordet innebär.

 

Din video om George Bush, så han talar om en New World Order. Låt mig säga det så här, att uttrycket används (vilket jag knappt trott annat om.) betyder inte automatiskt att NWO-mupparnas alla idéer om vad NWO innebär är sant.

Vad menade han i sitt sammanhang? Ena nationer? Hindra krig? Bygga en mer gemensam ekonomi? Vanligt politiksnack, men när du ser den hör du "New World Order" och hoppar direkt "OH MA GAWD VI HADE RÄTT DE SKA MÖRDA ALLA UTANFÖR ELITEN VI BESKRIVIT SJÄLVA"

Fåneri.

 

"Everytime i research i find out its worse then i think." Lite som att läsa om fågelinfluensan, hur den hotade om spridning och eviga karantäner och fåglar som slaktades i förebyggande syfte. Samma grej, uppblåsta händelser eller påståelser som ska få allt att verka så hemskt.

 

Jag ska se Obama Deception, och jag har inga tvivel om att hela filmen handlar om vinklade fakta som tas ur sitt sammanhang för att rita ut Obama som en ond djävul som vill döda alla förutom den så kallade eliten, eller att han kontrolleras av den där hemliga (d.v.s att den antagligen inte ens existerar som ni beskriver den..) NWO-elite kulten.

För det är JÄVLIGT enkelt att få något att verka värre än det är genom att bara ta upp vissa delar av sanningen.

 

Tror inte man kan nå ut till 100m pers och göra en film som 15m ser på 2 månader även om man är en "professionell hjärntvättare".

 

Kan ju kolla på religion om du vill ha exempel på vad som nått många personer men som mest sannorlikt är en hög med lögn.

 

Vad ska man säga, jag är så less på alla konspirationsteorier. Du försöker påstå att det inte är en konspiration för att New World Order har nämns i olika sammanhang, som du senare kopplar till "eliten" och ser det som en konfirmering av dina egna slutsatser.

 

Eller att "100 miljoner vet om elitens planer", så filmen har setts många gånger, jag är säker på att alla som såg den blev övertygade.

 

There are several problems with a conspiratorial view that don't fit with what we know about power structures. First, it assumes that a small handful of wealthy and highly educated people somehow develop an extreme psychological desire for power that leads them to do things that don't fit with the roles they seem to have. For example, that rich capitalists are no longer out to make a profit, but to create a one-world government.

 

Or that elected officials are trying to get the constitution suspended so they can assume dictatorial powers. These kinds of claims go back many decades now, and it is always said that it is really going to happen this time, but it never does. Since these claims have proved wrong dozens of times by now, it makes more sense to assume that leaders act for their usual reasons, such as profit-seeking motives and institutionalized roles as elected officials. Of course they want to make as much money as they can, and be elected by huge margins every time, and that can lead them to do many unsavory things, but nothing in the ballpark of creating a one-world government or suspending the constitution

 

EDIT: Vi hoppar tillbaka lite.

 

Såg en film på youtube uppladdad idag... nu när jag går in på det för att jag tänkte länka till den står det "This video has been removed due to terms of use violation."

Filmen berättade att de här chippen kommer innehålla ett gift som kan släppas ut och döda vilken människa eliten känner för trådlöst när som helst.

Och nu är han som laddade upp filmen också bannad och alla hans filmer borttagna... http://www.youtube.com/user/Earthlasthope

Men han har en till användare, bara en tidsfråga innan den också blir bannad, förvånad att den inte redan är det http://www.youtube.com/user/Earthlasthope2

Kort sagt, du ser borttagandet som en bekräftning av att du har rätt.

Jag är säker på att NWO-eliten sitter och leker stalkers på youtube för att få bort videor om visar "sanningen"

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag påstod aldrig att det inte stämde. Utan jag frågade hur han kan veta att filmerna inte är professionella förfalskningar för att hjärntvätta folk? No offence, men några av er som håller på och ser på de här filmerna verkar ha blivit smått fanatiska.

Jag är fult medveten om att möjligheten att detta är hjärntvättning finns. därför är jag väldigt försiktig med att dra förhastade slutsatser. jag tycker att Obama Deception var delvis intressant. men jag delar inte alla hans åsikter och den känns relativt fattig på "överväldigande bevis" som WASD anser att det finns. Jag tror att det kan finnas en organisation som har drag som påminner om det som ofta beskrivs som NWO. men jag kan garantera att jag inte är fanatisk på detta område.

 

Det är ju självklart inte omöjligt, men högst osannolikt. Tror inte man kan nå ut till 100m pers och göra en film som 15m ser på 2 månader även om man är en "professionell hjärntvättare". Se den och avgör själv.
Ja vad ska man säga... om det du säger är sant och NWO verkligen finns och arbetar för det du säger så har ju de lyckats hjärntvätta långt över 100 miljoner människor. så argumentet att många tror på samma sak är aldrig ett bra argument för om det är sant eller inte.

 

åh ena sidan har du dina 100 miljoner potentiella anti-NWO anhängare, åh andra sidan har du resten av jordens befolkning, 6,3 miljarder som inte tror på NWO eller som stödjer det. skulle man gå i strikt ordning efter din slutsatsmetod skulle jag iaf dra slutsatsen att NWO inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela ditt inlägg kan svaras på i en mening: Ta reda på fakta och avgör själv.

Det du säger nu är utan fakta och jag förstår om du kan ha sånna åsikter, bra att du tänker se obama deception och det skulle vara ännu bättre om du tog reda på mer efter det, men först vill jag höra dina åsikter efter obama deception.

Men se hela och inte halva filmen som du gjorde med addendum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fraga. Varför har "er" version av NWO mer rätt än den som pastar att världens regeringar styrs av djävulen. Deras bevis är egentligen precis lika starka som era.

Njae, aldrig sagt att den är mer rätt, alltså.. Detta är bara rena spekulationer.

Men låt mig fråga, vad anser du kommer att "hända" i framtiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...