Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja det är ondskefullt.

Kolla bara på Obama Deception så förstår du varför allt det här är så misstänksamt.

 

Eller så kollar vi på terminator filmerna och får panik för att robotar kommer döda oss. :)

 

Ska vi starta en kult som säger att Terminator filmerna är ett subliminalt meddelande från framtiden?

Vi behöver inga bevis ändå, det är ju så sånt här funkar

 

Japp, medans vi ändå håller på kan vi lyncha Arnold, han ska ju bli president i Schweiz! Det måste vara en robot komplott!! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Håll er till topic annars blir det tillsägelser/varningar. När ni ändå håller på att prata om terminator har jag hört att det finns likheter mellan nån terminator film och den kommande framtiden, men jag har ingen kommentarer om det och ni behöver inte förlöjliggöra det.

Se bara på obama deception som du sa att du skulle... sen ska jag besvara dina frågor så gott jag kan.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kallas illuminati. Jag har inte kollat upp det riktigt, men även de dummaste kan vara sant som förr i tiden när de trodde att jorden var platt och de som trodde den var rund klassades som idioter.

Nej..? Inte precis, Illuminati var en sekt, den hade INGET att göra med reptil NWO teorin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg den inte. Jag var inne och läste på skaparens hemsida. När något jämförs med Nazi-tyskland och/eller Hitler så vet jag att det inte bara är trams, skaparen har förmodligen en skruv lös också.

 

Nazi-tyskland och Hitler är de överlägset sämsta jämförelserna man kan göra om man försöker argumentera för något. Förmodligen lär jag aldrig kunna ta en sådan person på allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur länge såg du? Det finns flera likheter mellan obama och hitler och du kan ju inte bara sluta titta innan han förklarat varför. Sedan kan du avgöra själv om det är pålitligt eller inte.

Man kan säga att Hitler var en riktig jävel på att leda tyska folket in i en guldålder igen. Innan han fanns var ju hela tyska staten en enda hög av oreda. Han löste mycket problem; arbetslösheten försvann, spåren efter inflationen försvann, osv. Så om det finns många likheter mellan Obama och Hitler är det ju bra, det där med Hitlers anti-semetism var bara jävligt stor bieffekt. Men så klart, Obama vill väl ta över världen och ge sig på i princip alla folkgrupper, så det här kommer väl bli värre?

 

Och ja, det där med reptiler är en ganska populär teori bland vissa grupper NWO-anhängare, tro det eller ej. De tror alltså att eliten består av ödlor från yttre rymden som har förklätt sig till människor och försöker ha ihjäl mänskligheten.

 

Jag tänkte på en sak förresten, rätta mig om jag har fel, men den här "eliten" har väl funnits ett bra tag nu och planerat saker? För om de har det har det ju gått rakt åt h*lvete det senaste århundradet eller så, om målet är att få en enda stat av allting. Liksom, Tyskland och överhuvudtaget hela världen har varit riktigt sura på varandra, krigat och sånt där strunt, mellanöstern är helt utom kontroll, alla hatar varandra på grund av religion, och sen hatar alla Korea för att deras ledare är ett rövhål. Skulle någon lyckas ena alla stater nu skulle den personen vara j*vla Jesus eller något (inte Obama alltså, han har för kort skägg, och så har han högre densitet än vatten).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De går väldigt långsamt framåt, om det skulle vilja ha ett EU i början av 1900-talet skulle ingen ha gått med på det.

 

Föreslår att du ser obama deception ändå, han tar upp mer saker än bara hitler jämförelser om du anser det vara dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

ja ska göra en egen organisation som ska ta över världen med fredrik reinfeldt i spetsen, vi ska lägga små chip i folkets hjärnor och låten dem mata oss med skalade vindruvor och köttbullar :ph34r:

 

nej men det här verkar vara skitsnack, jag antar att massmedian har tagit över min hjärna redan så akta er för mig :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...