Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Har kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.

Alltså.. Detta är ju inget dom säger rakt ut bara, typ "VI SKA GÖRA EN VÄRLDsREGERING KKTHXBAI", alltså finns det ingen chans att motverka.

 

va? det är klart att det går att motarbeta. eller vad menar du?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har kollat på 2 timmarsfilmen och allting börjar falla samman nu.

Usa anföll alla de länderna i mellanöstern för att få ditt styrkor så de snabbt kan anfalla ryssland, De utlöste finnanskrisen och smugglade undan en MASSA pengar så att vi ska vara svagare.

Obama lovade ju tillochmed att dra bort trupperna från Irak, men sände bara dit mer.

 

 

The third world war is here, send the alarm!

 

Nu får vi barta hoppas att alla går emot Usa och att ingen går med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.

 

Alltså.. Detta är ju inget dom säger rakt ut bara, typ "VI SKA GÖRA EN VÄRLDsREGERING KKTHXBAI", alltså finns det ingen chans att motverka.

 

va? det är klart att det går att motarbeta. eller vad menar du?

 

Javisst, det går att motarbeta till en viss grad, det är inte så att det kommer upp någon jävla revolution nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har sett en halvtimma på obama Decep.... och ni vet ju hur amerikaner kan överdirva mkt med saker, hur vet ni att dom inte gör det med detta? helt galet.

jodå, jag håller kanske inte med om exakt allt vad de säger. men mycket och de har många goda tankar. vad är det du tycker låter galet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har sett en halvtimma på obama Decep.... och ni vet ju hur amerikaner kan överdirva mkt med saker, hur vet ni att dom inte gör det med detta? helt galet.

jodå, jag håller kanske inte med om exakt allt vad de säger. men mycket och de har många goda tankar. vad är det du tycker låter galet?

 

det som låter lite för crazy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det som låter lite för crazy.

mer specefikt? det är antagligen annorlunda än din tidigare uppfattning, men kom ihåg att det inte betyder att det är falskt (eller sant). se resten också när du ändå är igång.

 

nej, slutade vid 1 timma. orkar inte mer.

jag tyckte dom tappa tråden.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, nu har jag sätt Obama deception.

 

Tyckte det var för mycket "Kolla här, vi har någon B-kändis som säger att Obama är en bluff!!!! NU MÅSTE DET VARA SANT!!!!!ONEONE" och för lite...vettigt.

Det kan lätt verka så det förstår jag, för han förutsätter att de flesta har grundfaktan för att kunna hänga med i slutsatserna...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

t.ex. bilderbergargruppen tycker jag inte får några vidare närmare presentation. det samma gäller federal reserve. det var rätt så länge sen jag såg filmen själv så jag kommer inte ihåg så jättemycket. kanske ska ögna igenom den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...