💬
Logga in
Fuska.se

New World Order

629 svar · startad

↗ till inlägget

USA är inga världs poliser.Dom agerar bara efter egna intressen.

Ja ojojoj! Egna intressen, ja, och det ligger i deras intressen att vara världspoliser då de lägger sig i exakt allting som de inte har något med att göra.

↗ till inlägget
sen fattar jag inte den sista meningen.Det är ju bara den med bomben på magen som är terrorist även i den onda västvärldens ögon.
AHHAHAHAHAHAHA! Det är bara den med den imperialistiska armén som är terrorist, dvs. USA och dess lakejer. Det räcker med att USA anklagar vem som helst för att vara terrorist så har denne fått livstid på ett av de amerikanska koncentrationslägren som t.ex. Guantanamo utan förklaring till varför och utan rättegång. VARESIG han har en bomb på magen eller inte. Det är så sjukt att det inte är sant, USA är terroristen här och ingen annan-
10 Aug 2009
Trådstartare #242

Såg precis klart Wake up call. Vissa bör lyssna lite extra på Mind Control delen som den tar upp.

Allt detta är så fruktansvärd otroligt..

Trådstartare #244
↗ till inlägget

Men om man undersöker och tar reda på fakta kommer man till slutsatsen att det faktiskt är sant. Rekomenderar wake up call om du är intresserad.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men om man undersöker och tar reda på fakta kommer man till slutsatsen att det faktiskt är sant. Rekomenderar wake up call om du är intresserad.

Jag ska, så jag har något att göra när jag kommer hem.

Thanks yo

11 Aug 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det gör man inte.

Trådstartare #247

Du har ju inte tatt reda på så mycket fakta utan bara förnekar det för att det låter otroligt och löjligt.

↗ till inlägget

Du har ju inte tatt reda på så mycket fakta utan bara förnekar det för att det låter otroligt och löjligt.

Coolt, visste inte att du var tankeläsare också?

Trådstartare #249

Vilka dokumentärer har du sätt då? Det är vanligt att folk förnekar det för att det låter otroligt och löjligt, vet inte om det stämmer in på dig.

↗ till inlägget

Vilka dokumentärer har du sätt då?

Tro det eller ej, men all världens kunskap ligger inte i klipp på youtube.

Det är vanligt att folk förnekar det för att det låter otroligt och löjligt, vet inte om det stämmer in på dig.

Dumt att påstå något som du inte vet stämmer.

Trådstartare #251

Folk som jag träffat har vart sånna, upplever dig som det.

Youtube klippen har ju självklart källor, att de ligger på youtube eller googlevideo spelar ingen roll. Scrolla igenom denna tråden om du vill ha andra bevis än dokumentärer http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=99606.0

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är vanligt att folk förnekar det för att det låter otroligt och löjligt, vet inte om det stämmer in på dig.

Det är ju det som konspirationsteoretiker håller på med hela tiden.

↗ till inlägget

Tro det eller ej, men all världens kunskap ligger inte i klipp på youtube.

inte heller står den att finna bland statliga, kommunala etc. källor.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju det som konspirationsteoretiker håller på med hela tiden.

Nja, de är mer övertygade om att de känner till en ond konspiration och har "avslöjat" sanningen. Så vitt de vet så är det sant, fast det handlar väl mer om att de har försett sig på youtube-klipp som har satt griller i huvudet på dem.

Trådstartare #255

Svara på mitt förra inlägg. Man kommer ingen vart om man tjatar på att den andra är hjärntvättad speciellt när jag "vet" att du är hjärntvättad och du "vet" att jag är hjärntvättad.

Senast ändrad:

På en någorlunda annan front, vad tycker ni som förnekar det här(hej guggo) om den information som släpps från diverse rebellgrupper(whatever) i Irak, om "green card soldiers", immigranter som lovas hem i USA ifall de kommer och slåss för dem, sedan när de dör så dumpas deras kroppar i sanden i Irak?

13 Aug 2009

vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper.

14 Aug 2009
↗ till inlägget

vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper.

Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt.
15 Aug 2009

Kör en Copy-Pasta från en msn konversation jag hade med en vän från Storbritannien.

Well, there's loads of people that can "prove" that stuff happened or will go down a certain way. But there's always just as many people that can "prove" that things happened or will go down the opposite way. So until someone shows me bulletproof evidence that something happened or will go down a specific way. I'm not gonna part with either side regarding anything unless i strongly believe something myself without having a bunch of possible bullshit shown to me. The two sides are often the same, one side is called "The Retards" and the other side is called "The Scientists". And since neither of those two are reliable sources I'm sticking to what i believe myself without being brainwashed by either part. Not like there's anything on the Internet that you can really rely on anyways.

Om det är någon som inte förstår och absolut jätte-gärna vill läsa så översätter jag i guess.

20 Aug 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt.

Bismilah arahman, salam alekom

I hemlandet begraver vi kroppar precis som Sverige och USA.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in