Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja de gör massa olagligheter och påstår sig vara "above the law".

 

De experimenterar med ras-specifika virus har jag hört en del (betyder ju inte att det är sant). Och om man söker runt får man reda på att svininfluensan var gjort i USA,

 

Och såhär ser tydligen vaccinet ut: http://blip.tv/file/2294245

 

Återigen så är inte allting sant bara för att jag säger det, undersök och avgör själv om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja de gör massa olagligheter och påstår sig vara "above the law".

 

De experimenterar med ras-specifika virus har jag hört en del (betyder ju inte att det är sant). Och om man söker runt får man reda på att svininfluensan var gjort i USA,

 

Och såhär ser tydligen vaccinet ut: http://blip.tv/file/2294245

 

Återigen så är inte allting sant bara för att jag säger det, undersök och avgör själv om du är intresserad.

De står ju över lagen, de har så mycket makt att de kan göra vad fan de vill och sedan mörklägga sakerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Text.

Lycka till med att föra en revolution för nått du inte ens vet vad det är. Det funkar inte att "ta bort problemet" och sen bara ha "bra saker" kvar. om du förintar kapitalism kommer du antingen sjunka tillbaka till stenåldern, eller så kommer kommunism ta över (vilket jag tycker är lika förjävligt som kapitalism), eller så kommer kapitalism bara återuppstå.

 

Btw: jag trodde du var VP:are.. gett upp de tankarna?

 

Igentligen.. Skulle jag tycka att det bästa var om hela civilisationen dog ut, eller nästan hela, då får man iallafall en chans att börja om på ett lägra stadium.

Kommer väl göra det förr eller senare ändå.

Jippie smart. vi går tillbaka till stenåldern och får återuppleva männsklighetens "höjdpunkter" så som medeltiden, vikingaplundringar, häxbränningen, korstågen, blodiga krig med riddare som varar i decennier, extrem utbredd fattigdom i alla världens länder, bristande sjukvård, fysiskt slaveri o.s.v.

 

Nej tack, världen kanske är påväg att gå åt helvete, men den är faktiskt bättre än förr.

 

 

så klart man får ta en dag i taget. det är vad jag tycker också. att tro att NWO kommer hända över en natt e bara dummt. det kanske kommer lyckas men det tror jag inte.
Det har lyckats så jävligt bra hittills så jag anser det fullt möjligt att fortsätta hela vägen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igentligen.. Skulle jag tycka att det bästa var om hela civilisationen dog ut, eller nästan hela, då får man iallafall en chans att börja om på ett lägra stadium.

Kommer väl göra det förr eller senare ändå.

Jippie smart. vi går tillbaka till stenåldern och får återuppleva männsklighetens "höjdpunkter" så som medeltiden, vikingaplundringar, häxbränningen, korstågen, blodiga krig med riddare som varar i decennier, extrem utbredd fattigdom i alla världens länder, bristande sjukvård, fysiskt slaveri o.s.v.

 

Nej tack, världen kanske är påväg att gå åt helvete, men den är faktiskt bättre än förr.

 

 

Menar inte så.. Jag menar att den kvarvarande befolkningen skulle starta upp en ny civilisation, och förhoppningsvis, lära från sina egna misstag, då dom ändå har fått en andra chans, som lika väl kan vara den sista chansen dom får.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar inte så.. Jag menar att den kvarvarande befolkningen skulle starta upp en ny civilisation, och förhoppningsvis, lära från sina egna misstag, då dom ändå har fått en andra chans, som lika väl kan vara den sista chansen dom får.

kvarvarande från vadå? Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Text.

Lycka till med att föra en revolution för nått du inte ens vet vad det är. Det funkar inte att "ta bort problemet" och sen bara ha "bra saker" kvar. om du förintar kapitalism kommer du antingen sjunka tillbaka till stenåldern, eller så kommer kommunism ta över (vilket jag tycker är lika förjävligt som kapitalism), eller så kommer kapitalism bara återuppstå.

 

Btw: jag trodde du var VP:are.. gett upp de tankarna?

 

 

Jo, jag är VP:are, men det är omöjligt att föra in the venus project när kapitalismen fortfarande finns. Med venus project förlorar alla eliterna sin makt, och de kommer göra allt de kan för att stoppa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar inte så.. Jag menar att den kvarvarande befolkningen skulle starta upp en ny civilisation, och förhoppningsvis, lära från sina egna misstag, då dom ändå har fått en andra chans, som lika väl kan vara den sista chansen dom får.

kvarvarande från vadå?

 

Katastrofen som slog ut nästan hela befolkningen?

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet man säkert att de faktiskt diskuterar "US policy in the world" då..?

It's a criminal act under federal law for federal officials to have private meetnings to discuss world policy with non-federal workers.

det räcker ju egentligen.

 

Katastrofen som slog ut nästan hela befolkningen?
Du förutser en katastrof som skulle utplåna en stor del av jordens befolkning och totalt splittra våra väderingar och ordning som finns i det monetära samhället vi lever i nu. och att människan efter denna katastrof skulle vara fria att "börja om". vad är det för katastrof du föreställer dig. för jag tycker det låter som en svagt grundad förhoppning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Grejen är ju att eliten vill döda majoriteten av alla människor och efter det kommer de ha ännu mer kontroll, så därför funkar inte Medians tanke.

 

Om man inte orkar se obama deception borde denna räcka för att förstå att Obama är en lögnare: http://www.youtube.com/watch?v=N39msdTJzo0

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är ju att eliten vill döda majoriteten av alla människor och efter det kommer de ha ännu mer kontroll, så därför funkar inte Medians tanke.

 

Om man inte orkar se obama deception borde denna räcka för att förstå att Obama är en lögnare: http://www.youtube.com/watch?v=N39msdTJzo0

Det finns mer alternativa katastrofer än Elitens mytomspunna rensning. klimatproblem, krig, revolution, det kan vara nått av dem som median menar.

 

 

Bra film från youtube. fick man det jävligt konkret och svart på vitt.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, atombombskrig, naturkatastrofer etc.

Visst, det skulle splittra alla, men tillslut så är man nästan tvungen att börja om på nytt, och som jag sagt förut, lära sig från sina förra misstag, och därav, bilda en någorlunda okej stad/koloni etc.

 

Vi får se vad som händer, ta en dag i taget :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...