Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

När det räcker med en snabb googling för att få upp illumati över hela jävla skärmen så tänker jag inte spendera timmar på att kolla på dokumentärer som ändå inte kommer ändra min åsikt. Konkreta bevis, inga teorier. Det är allt jag vill ha. Bara för att Bush sagt något om NWO så är det inte ett jävla bombnedslag som utrotar mänskligheten. NWO kan vara en bra sak, du kallar oss arroganta som inte undersöker, jag kallar dig paranoid som ballar ur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Personerna som ingår i eliten har ett hemlig möte varje år, om de är bra saker de diskuterar varför ska de hålla det hemligt?

 

Låter en global diktatur trevlig?

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja herregud, Illumati (eliten) träffas och fikar och det är hemligt också! Hur vet du då det? :) De får väl diskutera vafan dem vill?

 

Du är medveten om att NWO rabblar massa skit om Illumati, som är en Anti-kristen rörelse? Är du rädd för att alla människor ska få ett chip med self-destruct om man går in i en kyrka?

 

Låter en världsdiktatur troligt? En diktatur är styrd av EN människa (eller alien som du också tror det är), inte en grupp. Om vi nu ändå är påväg mot en världsdiktatur så kan ju FN lägga ner iaf, för då försöker dom ju göra saker bättre i onödan :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du veta en hemlighet? Jag kollade 5 minuter innan jag kryssade dom, gubben som pratade lät helt enkelt för mycket som en attention-whore. Vill jag ha konspirations teorier så läser jag Da-vinci koden. Att hela fuska.se är hypat över NWO pga din och Daves rädsla för framtiden är jävligt störande imo, om ni inte kan leva med att världen förändras ser jag bara en utväg, /suicide.

 

Vad tycker du vi ska göra för att hindra det "hemska" NWO, avliva regeringen och leva som människorna på stenåldern? Förstår inte vad det är du skärrar upp dig över, javisst, någon har sagt att vi ska ha ett enda stort land, vadådå? Det kan vara en bra sak, vad är bäst, Sverige enat eller landskap för landskap?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du verkligen att all världens människor ska ställa sig upp och säga "NER MED ELITEN, VI VILL INTE UTVECKLAS!" bara för att någon okänd människa TROR att det är en hemsk konspiration emot världens människor? Jag står fast vid att NWO är en bra sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personerna som ingår i eliten har ett hemlig möte varje år, om de är bra saker de diskuterar varför ska de hålla det hemligt?

 

Finns inget som säger att de måste offentliggöra deras möten.

Det behöver inte tolkas som en ond kult heller, men det är visst roligt att göra så.

 

Låter en global diktatur trevlig?

Nej, och inte mycket talar om att det någonsin kommer hända.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WASD om du nu är så rädd skaffa dig ett vapen åk på en liten "Göra mig kvitt Eliten"-turné

Men det går ju inte. Man kan ju faktiskt inte göra något åt sakerna som (påstått) är fel.

 

Edit: Angående varför det är hemligt ifall det är bra saker: I princip allt som regeringar/stora företag gör är hemligt i början. Man säger inte att man vill ge alla i hela världen hundra tusen var inom fem år för att sedan ändra sig efter en månad.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det räcker med en snabb googling för att få upp illumati över hela jävla skärmen så tänker jag inte spendera timmar på att kolla på dokumentärer som ändå inte kommer ändra min åsikt.

detta är verkligen:

"The ultimate ignorance is the rejection of something you know nothing about and refuse to investigate"

 

Det kan vara en bra sak, vad är bäst, Sverige enat eller landskap för landskap?

Man kan inte bara se det så. samhället är en fullt integrerad mekanism, man måste titta på allt vad det innebär, hur grupperna/landskapen/nationerna fungerar var för sig och tillsammans, ekonomi, värderingar, religion etc. man kan inte säga att enat är bättre än var för sig.

 

 

Tror du verkligen att all världens människor ska ställa sig upp och säga "NER MED ELITEN, VI VILL INTE UTVECKLAS!" bara för att någon okänd människa TROR att det är en hemsk konspiration emot världens människor?
återigen, vi har inte sagt att vi inte vill utvecklas. och sluta upp med konspiration hit och konspiration dit. bara för att vi inte delar världssyn så betyder det inte att det ena är en konspirationsteori.

 

fast du kanske säger så om alla som inte delar dina åsikter, att det är konspirationer? alla som tror på en annan religion än dig är överhypade, skrämda konspirationsfreak right? om t.ex. din mattelärare säger att du har fel på ett tal och det tar längre än 5 min att förstå så är det ingen idé för det kommer inte ändra din åsikt om att du är rätt och din lärare är ett skrämt konspirationsfreak?

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"The ultimate ignorance is the rejection of something you know nothing about and refuse to investigate"

 

Då tycker jag att du skall lära dig om näbbdjurets utbredning under 300-talet.

 

 

 

It is our duty to expose these criminals. It's a criminal act under federal law for federal officials to have private meetnings to discuss world policy with non-federal workers. So everybody from the State Department, Treasury Department, White House, Defense Department and others who show upp, as they always do... They're committing a criminal act simply by being here to attend a secret meeting with officials from other countries to discuss US policy in the world. So, literally, it's a criminal act and every newspaper, every broadcaster, has a patriotic duty to expose these scum and the evil they project.

 

Om allt är så otroligt hemligt, hur vet ni att de diskuterar "US policy in the world"?

 

Vi har ALDRIG sagt att vi är rädda för framtiden eller att vi inte vill att världen ska förändras. det är fullständigt taget ur tomma luften. och det är nog bara du som är hypad på fuska. resten tycker jag tar det ganska lugnt.

 

Jag är rätt säker på att resten helt enkelt inte orkar bry sig om er/tar er på allvar.

 

återigen, vi har inte sagt att vi inte vill utvecklas. och sluta upp med konspiration hit och konspiration dit. bara för att vi inte delar världssyn så betyder det inte att det ena är en konspirationsteori.

Eh, jo.

 

"En konspirationsteori (av latinets conspirare: "Andas tillsammans") syftar på en teori om en komplott, sammansvärjning eller konspiration. Gemensamt för konspirationsteorier är att berättelsen kretsar kring en grupp mäktiga eller inflytelserika individer eller sällskap, med förgreningar högt upp i maktsfären."

 

NWO och allt annat liknande är konspirationsteorier. En person som tror på det (typ ni) är konspirationsteoretiker.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...