Nu har ni faktiskt lyckats göra mig förvirrad. Tidigare i tråden så var det en väldans massa "vi kommer få chip, dom kommer koppla ner oss när dom vill :o" osv. Men nu helt plötsligt så tror ni inte på det längre?
Dave: Det går alltid att fixa ett konkret bevis eller en trovärdigare källa. Enda undantaget jag kan tänka mig är "Finns gud?". Sen att du tror på det men inte jag ger dig ingen anledning till att komma med whine över att jag vill ha bevis.
Dessutom så överciterar du "the ultimate ignorance". Ja, jag ignorerar dokumentärerna, men för det behöver jag inte vara totalt ignorant. Jag har läst dina och WASDs inlägg, det ni har sagt har räckt för mig att anse att jag inte håller med om det, bara för att jag inte väljer att gå in på det på djupet så behöver jag inte klassad som en /ignore person, vilket du tydligen gjorde.
Man kan bilda sig en uppfattning utan att gå in på djupet, jag har skrapat på ytan och lite neråt, det räcker för att jag ska vara säker på att jag inte kommer ändra åsikt, när saker låter dummare ju mer man tänker på det är det ganska meningslöst att sätta sig in i det.
Dessutom så funderar jag lite på ditt svar över att ni var hypade. Vad klassar du som hype egentligen? Vad är mest hype, ett par inlägg i en debatt tråd eller två trådar med "omg, eliten ska ta över världen!". Jag räknar personligen det andra alternativet som hype.