TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Vilket program är bäst om man vill göra mobilspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Du kodar i Java Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Du kodar i Java Va? Jag är ganska dålig på sådant, förlåt, så du får förklara noga men enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Du kodar en kod, rajt? http://www.google.se/search?hl=sv&q=ho...3%B6k&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Usch vad jobbigt det verkar vara, min hjärna smälter. :D Redigerat 16 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Ja, det är inte lätt om du trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tror att jag ska hålla mig till att ladda ner de, istållet för att skapa det. OT: Teman är jag ganska bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Men där finns ju Theme Creator typ, as lätt ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Men där finns ju Theme Creator typ, as lätt ;/Jag vet, tillochmed en 7-åring skulle kunna klara det. Btw, är det lättare att göra apps då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java.Det lades ner för länge sedan. Är f.ö trött på alla småungar som förväntar sig att allt går att göra med ett knapptryck. Mobilspel med ett knapptryck, mmorpg's med ett knapptryck, hemsidor med ett knapptryck, 3d animationer med ett knapptryck, 3d spel med ett knapptryck... Lata och misslyckade är vad ni är, som inte klarar av att lära er någonting själva. På min tid satt vi och somnade i böcker om HTML, PHP och C++. Redigerat 16 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java.Det lades ner för länge sedan. Är f.ö trött på alla småungar som förväntar sig att allt går att göra med ett knapptryck. Mobilspel med ett knapptryck, mmorpg's med ett knapptryck, hemsidor med ett knapptryck, 3d animationer med ett knapptryck, 3d spel med ett knapptryck... Lata och misslyckade är vad ni är, som inte klarar av att lära er någonting själva. På min tid satt vi och somnade i böcker om HTML, PHP och C++. Du låter väldigt intresserad av IT, går du någon IT-relaterad linje på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.