TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 http://www.tv6.se/story/matrixknas Onsdag 17/6 kl 21.00 - The Matrix Torsdag 18/6 kl 21.00 - The Matrix Reloaded Tisdag 23/6 kl 21.00 - The Matrix Revolutions Det där var lamt.. Tredje filmen visas nästa vecka? Varför inte på fredag? Tror tv6 har något som kallas "sci-fi fredag" typ... Ja, och just därför kan de inte hålla vad de lovat. Sci-fi Fredagen har de nästan alltid haft, och om doe då lovar en viss film då, så går Sci-fi före. Fast är inte The Matrix Sfi-fi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Hmm, en kompis till mig skulle se Matrix på 6:an. Tror han vart ganska arg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag såg att det var Matrix på 6:an för några dagar sen...? Typ 2 dagar på raken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 På tisdagen visade de inte Matrix men på onsdagen och torsdagen visade dom! Men ändå den där filmen som gick på tisdags var mycket bättre! Matrix filmerna är helt kassa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 På tisdagen visade de inte Matrix men på onsdagen och torsdagen visade dom! Men ändå den där filmen som gick på tisdags var mycket bättre! Matrix filmerna är helt kassa! Nja. Första Matrixfilmen är top100 filmer som gjorts, de andra 2 however.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 På tisdagen visade de inte Matrix men på onsdagen och torsdagen visade dom! Men ändå den där filmen som gick på tisdags var mycket bättre! Matrix filmerna är helt kassa! Nja. Första Matrixfilmen är top100 filmer som gjorts, de andra 2 however.. Mina motiveringar om Matrix filmerna: Matrix 1: Halvkass och krongligt manus Matrix 2: Helkass Matrix 3: Katastrof Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.