Easton Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Tjo everybody! Den här tråden blir som en ripoff till Moose tråd i 360-forumet. Om man är suger på att lira något spel, med någon från fuska.se, skriv här! Redigerat 19 Juni 2009 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 gärna battlefield bad company då jag får tillbaka min ps3! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Har beställt Little Big Planet och lirar det gärna med någon. Mitt ID: CamradGarone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Har inte spelat PS3 på länge men skulle gärna kunna lira lite CoD 4 med någon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Jag skulle gärna vilja lira lite Far cry 2 med någon online bara den säger hur jag ska hitta den matchen den har gått in i. kontakta mej via mitt Playstation network konto. Mitt Online Id är: laxan96 Redigerat 18 Juni 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Gärna, Men har inte så mkt spel ;/, Bara GH:M, CoD 4, BlackSite, Rainbox six vegas, inte så mkt alltså :0 EDIT: Det är dom jag spelar online :=) Redigerat 18 Juni 2009 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Adda MrTast för lite BF:BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Nån som har lust och lira Cod5 på lördag? Pm:a mej isf ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 spelar gärna Killzone 2 annars Red Faction Online, GTA IV Online, Resistance 2 Online, Metal Gear Online. Har inte COD 4 eller 5 och inte heller BF:BC. Skulle vara kul med Killzone 2 då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 spelar gärna Killzone 2 annars Red Faction Online, GTA IV Online, Resistance 2 Online, Metal Gear Online. Har inte COD 4 eller 5 och inte heller BF:BC. Skulle vara kul med Killzone 2 då ;) Lägg till CamradGarone på friendlisten om du har lust att köra Metal Gear Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 GTA IV online och CoD 4 pressar jag just nu. Spelar även CoD 5 ibland men CoD 4 är betydligt bättre. Adda Saffe0401 om ni är intresserade att lira lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.