Hellbringer Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :P Det kommer du att få vänta bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :PFail. Det är inte spelaren som orsakar RROD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :PFail. Det är inte spelaren som orsakar RROD. Inte helt, men det beror väldigt mycket på var man ställer sin Xbox, hur mycket man spelar osv. Ställer man sin Xbox i en trång låda så är risken stor för överhettning (RROD). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :P Fail. Det är inte spelaren som orsakar RROD. Inte helt, men det beror väldigt mycket på var man ställer sin Xbox, hur mycket man spelar osv. Ställer man sin Xbox i en trång låda så är risken stor för överhettning (RROD). Om xboxet överhettas blir hela ringen röd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 hade dom inte fixat RROD problemet på de nya konsolerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 hade dom inte fixat RROD problemet på de nya konsolerna?Inte fixat, bara minskat risken att få de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :P min kompis har nu kört sönder min xbox och väntar på att få äga stormtroopers i sw:tfu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboX360PwNage Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 får man red ring of death så ska man ringa microsoft support och prata, så ska dom skicka en låda med bara frigolit i och så ska man packa ner xboxet och skicka i väg den. (bara boxen inte hårddisken) så får man en ny sen och en månad gratis live. :P såg på youtube :P tror numret är 1800 4 MY XBOX. så stod det i videon iaf, inte säker på om det gäller i sverige. det är väll bara kolla xbox.com efter deras support nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 får man red ring of death så ska man ringa microsoft support och prata, så ska dom skicka en låda med bara frigolit i och så ska man packa ner xboxet och skicka i väg den. (bara boxen inte hårddisken) så får man en ny sen och en månad gratis live. :P såg på youtube :P tror numret är 1800 4 MY XBOX. så stod det i videon iaf, inte säker på om det gäller i sverige. det är väll bara kolla xbox.com efter deras support nummer eenligt mig så fick vi skicka en låda själv och frigolit själv men det kunde man göra genom jobbet och adress får man via mejl dom skickar! sen tar det ungefär 4-7 veckor tills din konsoll kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Hej idag när jag och min Lillebror skulle spela Guitarhero3 Legends of Rock så skulle vi starta vårat 360... men det starta ej då tryckte min lillebror på kontrollen alltså den man spelar med och så lös det röda Lampor i mitten på xboxet alltså i Ringen är det Ring of Deth?? :( om det är så kommer våran Store brorsa få psyk damp :( är så rädd svara Please :( :cry: :cry: Kan vara Virus75 eller var det nu va Woot jag är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Finns inga virus till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 När jag fick "The Red Ring of Death" slängde jag ut min Xbox 360 ut genom fönstret och skaffade mig en ny.haha så jävla klockrent! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.