Hoppa till innehåll

Hjälp! Är Det Ring Of Deth På Gång Eller?


inter3
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :P

Fail. Det är inte spelaren som orsakar RROD.

 

Inte helt, men det beror väldigt mycket på var man ställer sin Xbox, hur mycket man spelar osv. Ställer man sin Xbox i en trång låda så är risken stor för överhettning (RROD).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ej fått RROD. möjligtvis för jag har inte sönder min xbox som ni har. :P

Fail. Det är inte spelaren som orsakar RROD.

 

Inte helt, men det beror väldigt mycket på var man ställer sin Xbox, hur mycket man spelar osv. Ställer man sin Xbox i en trång låda så är risken stor för överhettning (RROD).

 

Om xboxet överhettas blir hela ringen röd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

får man red ring of death så ska man ringa microsoft support och prata, så ska dom skicka en låda med bara frigolit i och så ska man packa ner xboxet och skicka i väg den. (bara boxen inte hårddisken) så får man en ny sen och en månad gratis live. :P såg på youtube :P tror numret är 1800 4 MY XBOX. så stod det i videon iaf, inte säker på om det gäller i sverige.

det är väll bara kolla xbox.com efter deras support nummer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

får man red ring of death så ska man ringa microsoft support och prata, så ska dom skicka en låda med bara frigolit i och så ska man packa ner xboxet och skicka i väg den. (bara boxen inte hårddisken) så får man en ny sen och en månad gratis live. :P såg på youtube :P tror numret är 1800 4 MY XBOX. så stod det i videon iaf, inte säker på om det gäller i sverige.

det är väll bara kolla xbox.com efter deras support nummer

 

eenligt mig så fick vi skicka en låda själv och frigolit själv men det kunde man göra genom jobbet och adress får man via mejl dom skickar! sen tar det ungefär 4-7 veckor tills din konsoll kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej idag när jag och min Lillebror skulle spela Guitarhero3 Legends of Rock så skulle vi starta vårat 360... men det starta ej då tryckte min lillebror på kontrollen alltså den man spelar med och så lös det röda Lampor i mitten på xboxet alltså i Ringen är det Ring of Deth?? :( om det är så kommer våran Store brorsa få psyk damp :( är så rädd svara Please

:( :cry: :cry:

 

Kan vara Virus75 eller var det nu va

 

Woot jag är tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...