BF2Master Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Hoppas Battlefield 3 blir som BF2 fast med: Bättre grafik, mer fordon, mer realism, mindre bugs, större banor, roligare singleplayer och så vidare.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 det finns inte ens banor med båtar på BF2. 1942 har däremot det. Finns det ubåtar på 1942? det finns ubåtar på intro filmen och på en av laddnings scenerna men finns det i spelet? på alla banor i BF2 där hangarfartyget finns finns det båtar och på några till.Ubåtar finns i 1942 Multiplayer på banorna i Stilla havet. bättre Singleplayer i det nya hoppas jag på.BF2 SP är riktigt dåligt utan SP64 modden. jag kan bara spela på singleplayer därför har jag aldrig kört banor med båtar. Däremot testat vissa båt banor på multi men eftersom jag ej kan köra online så är det tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 det finns inte ens banor med båtar på BF2. 1942 har däremot det. Finns det ubåtar på 1942? det finns ubåtar på intro filmen och på en av laddnings scenerna men finns det i spelet? på alla banor i BF2 där hangarfartyget finns finns det båtar och på några till.Ubåtar finns i 1942 Multiplayer på banorna i Stilla havet. bättre Singleplayer i det nya hoppas jag på.BF2 SP är riktigt dåligt utan SP64 modden. jag kan bara spela på singleplayer därför har jag aldrig kört banor med båtar. Däremot testat vissa båt banor på multi men eftersom jag ej kan köra online så är det tråkigt. det är ju på en bana sinleplayer som det finns båt däremot minns jag inte namnet på banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 det finns inte ens banor med båtar på BF2. 1942 har däremot det. Finns det ubåtar på 1942? det finns ubåtar på intro filmen och på en av laddnings scenerna men finns det i spelet? på alla banor i BF2 där hangarfartyget finns finns det båtar och på några till.Ubåtar finns i 1942 Multiplayer på banorna i Stilla havet. bättre Singleplayer i det nya hoppas jag på.BF2 SP är riktigt dåligt utan SP64 modden. jag kan bara spela på singleplayer därför har jag aldrig kört banor med båtar. Däremot testat vissa båt banor på multi men eftersom jag ej kan köra online så är det tråkigt. ladda ner BF2All64 modden,då kan man spela på 64 mapar med 64 bots.,jag har det både på vanliga,SF,AF och EF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 det finns inte ens banor med båtar på BF2. 1942 har däremot det. Finns det ubåtar på 1942? det finns ubåtar på intro filmen och på en av laddnings scenerna men finns det i spelet? på alla banor i BF2 där hangarfartyget finns finns det båtar och på några till.Ubåtar finns i 1942 Multiplayer på banorna i Stilla havet. bättre Singleplayer i det nya hoppas jag på.BF2 SP är riktigt dåligt utan SP64 modden. jag kan bara spela på singleplayer därför har jag aldrig kört banor med båtar. Däremot testat vissa båt banor på multi men eftersom jag ej kan köra online så är det tråkigt. ladda ner BF2All64 modden,då kan man spela på 64 mapar med 64 bots.,jag har det både på vanliga,SF,AF och EF. Försökt med den men fick den aldrig att funka =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 installerade du i mods mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 ja det gick att starta "mod" spelet och när man kom till main meny såg allt flippat ut. Alla menyer hette page 1,2 osv istället för single,multi osv. Och när man valde en bana och startade den så stängdes spelet av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 aj då,synd för det är faktiskt ganska kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Jag tycker också att BF2 var fail från början. Kontrollerna är väldigt stela, grafiken är ingenting vidare. De borde titta mer på Call of Duty 4 & 5. De är på väg mot rätt väg, självklart skall det inte vara en komplett kopia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 dock så suger ljuden som kommer från vapenena på COD i allmänhet. kan man använda fordon i COD4 multiplay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 dock så suger ljuden som kommer från vapenena på COD i allmänhet. kan man använda fordon i COD4 multiplay? Nope. Men COD4 är skit bra. 6 kommer bli bättre hihihihi battlefield FTW. Förutom BF2 som suger. Man prickar en snubbe i huvudet med sniper han dör inte. BF2 med PR mod då äger den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 dock så suger ljuden som kommer från vapenena på COD i allmänhet. kan man använda fordon i COD4 multiplay? Nope. Men COD4 är skit bra. 6 kommer bli bättre hihihihi battlefield FTW. Förutom BF2 som suger. Man prickar en snubbe i huvudet med sniper han dör inte. BF2 med PR mod då äger den! Kanske du träffade örat? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg