Tortilla Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag tycker och undrar om man inte kunde öppna ett köp och sälj/byt forum för just nu finns de ju bara till spel consolerna. Men iallafall så kan man ju testa ett tag? se hur aktivt de forumet blir :) det är bara ett förslag. Hoppas ja inte får nogon tillsägelse för detta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Menar du ett köp och sälj för allting? Låter inte som en dum ide eftersom de 5 köp och sälj för olika konsoller vi har är ganska inaktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Skulle kunna pröva, fast jag tror inte det kommer vara så aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Skulle kunna pröva, fast jag tror inte det kommer vara så aktivt.Testa kan man alltid göra :) och ja ett köp o sälj för allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 ja, bara 1 köp och sälj. Det är ju knappt 1 inlägg i månaden alla ihopsatta på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Fast isåfall får ju Köp Och Sälj forumet vara på Övriga ämnen Btw ja vet redan va ja ska sätta in där :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Fast isåfall får ju Köp Och Sälj forumet vara på Övriga ämnen Btw ja vet redan va ja ska sätta in där :D :P Jag med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 T ex knark och sånt? Det är sån forum, "varför-inte" forum. Vill man köpa nåt - Blocket. Men varför inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Grejen var ju att slå ihop alla köp-sälj forum och det är en bra ide eftersom de 5 vi har är så inaktiva, så det är inget "varför inte" utan en bra lösning på att rensa bort inaktiva forum. Istället för att ha ett forum för varje datorspel som skulle bli inaktiva så har man ett datorforum samt några extra forum för populära spel. Det är just det "ett forum för varje spel" som köp-sälj är nu, så slå ihop dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) Hehe :P min lilla idé kom till nytta :D tror att de säkert finns fler som har något att sälja eller köpa :) *EDIT* När kommer detta att bli gjort? Redigerat 23 Juni 2009 av Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tortilla, jag är så stolt över dig! <3 Ont: Gillar idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Hehe :P min lilla idé kom till nytta :D tror att de säkert finns fler som har något att sälja eller köpa :) *EDIT* När kommer detta att bli gjort? OM det blir gjort blir det antagligen juli agusti som admin sa i en annan tråd om uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.