Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Om jag tar bort Movie Maker på den lokala disken (C:) så står det att programmet kan sluta fungera om jag tar bort eller byter namnet på det..

Då undrar jag om jag kan installera det sen igen..

Man då ska man väll installera windows service pack 2 eller 3.

Är så osäker på detta..

Gäst Crazyshit
Skrivet

Varför vill du ta bort det?

Iallafall så om du trycker på "Lägg till ta bort Program" Så kan du välja Installera Windows Kompenenter.

Kolla först om Movie maker finns i den listan för då kan du installera det därifrån efter.

Annars ska det finnas ett Windows Update pack där man får alla dem programmen (Är dock inte säker).

Skrivet

Jo. jag vill ta bort det för att det är något som inte funkar när jag har lagt in en film i movie makern.

Och om jag tar bort det och sen installerar det igen så kanske det funkar..

Det funkade iallafall för en..

När jag trycker på Lägg till/Ta bort Windows komponenter så finns inte Movie maker med där.. Vad skulle jag då göra?

Vilket update-pack skulle jag installera?

Gäst Crazyshit
Skrivet (redigerat)

Edit: Letade runt lite och hittade det här på Mircosofts hemsida: När Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2) installeras på datorn installeras Microsoft Windows Movie Maker 2.1 samtidigt.

Hoppas att det hjälper! :)

Redigerat av Crazyshit
Skrivet

nej, det går ingen vidare! :(

När jag ska installera SP2 så under halva installationen står det att jag inte kan installera därför att det inte är samma språk.

Då sökte jag på den svenska versionen, men det var ju exakt samma fil såg jag sen... Va ska man göra nu då? :unsure:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...