jambo Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Vem e kvinnan jag ska prata med för att komma in i city of the sky? hittar inte henne!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 om jag kommer ihåg rätt så ska du. 1 gå till schamanen i kakariko village. 2 gå ner i hans skyddsrum. 3 där står personen du letar efter hon står och kollar på en staty. hoppas att jag var till någon hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Man ska även hoppa i en kanon för att komma upp till staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Gå in på youtube, sök på "Zelda: Twilight Princess (FULL CLEAR) Part 114" Det är några delar, typ till 119, men bra är det! Lycka till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Du har ju en stav som man kan väcka statyer till liv med. Den funkar ju inte. Man ska lite north-east av Hyrule castle hos en kärring som bor ensam i en by. Hon har massa katter. Visa henne den dära staven genom att ta fram den framför henne. Staven kommer funka igen. Sen drar du till Kakariko village och går till borgmästarens källare! Där finns det en uggla staty. Flytta på den med staven så kommer du hitta en kanon! Teleporta kanonen till Hyrule lake så kommer kanon clownen öaga den för 300 rupees! Sen använder du kanonen för att flyga till himlen! Hoppas detta hjälpte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg