super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Säg den bästa kombinationen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 pkmn kombinationen menar jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Försök att ha en av varje. Du behöver en is eller en drak pokemon när du möter Drak tränaren. Så behöver du gräs eller fight pokemon till vatten pokemonen, för fight är super efecktiv för hela sälfamiljen.Ta med någon som har attacken earthquake för den är en bra atack som dödar många. Ta Också med dig en eld pokemon för du kommer att möta nåra gräs pokemon. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 tackar! groudon och swampert kan eurquake eller hur det nu stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 går det bra om jag tränar mina pkmon i pkmn ligan??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 går det bra om jag tränar mina pkmon i pkmn ligan??? hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Han menar att han typ möter första..då kanske nån går upp i level.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 precis silver har rätt men jag ahr klarat den nu och bytt över min celebi från pkmn gold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ruby(sapphire) funkar inte med gold(silver) den du!!!hahahaahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jag tycker att bleziken är ganska bra mot pokemon ligan med atackerna dublle kick uprecont punsh miror mov och cut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Nej med Hyper beam är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag tycker hyperbeam är dålig, eftersom man tvingas att inte köra en gång efter då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg