Gäst Cakeguy Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Runescape er en miljöven! :lol: Now go play habbo! Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Som är runescape addicted? Runescape freak? Runescape bawg? Som har d**** s***s*** (enligt mig) Och ärligt ni som spelar RS och märkt vad jag har censurerat slösa inte er tid på att bråka. Redigerat 12 Juli 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Runescape er en miljöven! :lol: No go play habbo! Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Som är runescape addicted? Runescape freak? Runescape bawg? Som har d**** s***s*** (enligt mig) Och ärligt ni som spelar RS och märkt vad jag har censurerat slösa inte er tid på att bråka. Jag vet vad det står :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Det är ju självklart att han trollar. Ni som tror att det är på riktigt är mer korkade än vad han försöker vara. GJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Som är runescape addicted? Runescape freak? Runescape bawg? Som har d**** s***s*** (enligt mig) Och ärligt ni som spelar RS och märkt vad jag har censurerat slösa inte er tid på att bråka. Jag vet vad det står :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.