SNUFFINATOR Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) [EDIT] Har fixat datorn nu, skruvade upp den och blåste lite på fläkten och WHIPPS så var den fixad ;o Redigerat 26 Juni 2009 av Quatix Citera
Pikachu86a Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Skrivet 23 Juni 2009 Borde stå någon stans i programmet eller på fodralet som skivan kom med. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Juni 2009 Borde stå någon stans i programmet eller på fodralet som skivan kom med.Laddade ner det, vet att det ska stå i programmet. Har hittat det förut, men hittar det inte nu. Citera
Pikachu86a Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Skrivet 23 Juni 2009 Borde stå någon stans i programmet eller på fodralet som skivan kom med.Laddade ner det, vet att det ska stå i programmet. Har hittat det förut, men hittar det inte nu. Har du köpt det ifrån dem så download version? Du fick inte ett mail då med cd-nyckelt. Eller om du har något kundnummer så kan du kanske ringa till F-Securs support så borde de kunna hjälpa dig. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 24 Juni 2009 Kay, hittat koden nu. Men nu behöver jag installations filen, var hittar man den? Citera
majskolv Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Skrivet 24 Juni 2009 vilken version är det? om det är 2007- så rekomenderar jag nåt annat AV Citera
SNUFFINATOR Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 24 Juni 2009 vilken version är det? om det är 2007- så rekomenderar jag nåt annat AV2009 Citera
Pikachu86a Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Kay, hittat koden nu. Men nu behöver jag installations filen, var hittar man den? Jag vet inte. Har du kollat runt på hemsidan? Finns det inget ställe där du kan logga in? Har du inte kvar någon länk du fick? Citera
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Kay, hittat koden nu. Men nu behöver jag installations filen, var hittar man den? Jag vet inte. Har du kollat runt på hemsidan? Finns det inget ställe där du kan logga in? Har du inte kvar någon länk du fick? Nej :( Citera
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Nu har jag installations filen också, så nu är det bara en sak kvar, hur om formaterar man datorn? Har bärbar windows vista Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.