shoobree Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Hej alla! Kan ni nån bra sida där man kan köpa sig en VPN tunnel? Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket. Redigerat 22 Juni 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) http://www.vpntunnel.se/ Har en polare som använder det och han tycker det funkar stabilt. Redigerat 22 Juni 2009 av Fuzioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 flashback har en vpn tjänst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Flashbacks VPN är inte säker då dom sparar ditt IP och måste lämna ut det till polisen om dom blir ombedda. IVACY ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag har en Dlink DSL-G624T. Tror ni VPN kommer funka på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag har en Dlink DSL-G624T. Tror ni VPN kommer funka på den? Vad jag vet så ska det inte ha betydelse vad du har för utrustning. Skulle det inte funka till vissa modem eller routrar så skulle det stå på hemsidan. Men om du är osäker så kan du alltid maila eller ringa dem och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 ThePirateBay's VPN, Ipredator, blir ju snart allmän :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har funderat på Ivacy ett tag, men finns det nån limit där hur mycket man får tanka ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.Det kommer den göra, vpn tunnlar är väldigt långsamma. En nerladdning som tar 28 sekunder normalt tar ungefär 28 minuter på dom flesta sidor som testats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Vill inte att VPN tunneln ska äta upp min internet hastighet jätte mycket.Det kommer den göra, vpn tunnlar är väldigt långsamma. En nerladdning som tar 28 sekunder normalt tar ungefär 28 minuter på dom flesta sidor som testats. Beror ju mycket på vad de du tankar ifrån har för linor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Jo, men det är fortfarande enormt mycket långsammare än att tanka utan vad jag läst av tester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Har nu skaffat fram Ivacy och hur vet jag om mitt ''fake ip'' fungerar i Bitlord? För när jag går in på www.mittip.se visas det ett ip från Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.