Desajn Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Den här tråden är till för olaglig nerladdning eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Har nu skaffat fram Ivacy och hur vet jag om mitt ''fake ip'' fungerar i Bitlord? För när jag går in på www.mittip.se visas det ett ip från Ryssland. Om du använder en VPN-tunnel, skall det fungera för alla program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Flashbacks VPN är inte säker då dom sparar ditt IP och måste lämna ut det till polisen om dom blir ombedda. IVACY ftwDet står information om det på deras sida. Det gäller bara anklagelser för brott som kan bestraffas med 2år+ (i kåken).Alltså är piratring säkert.. Om du kan lita på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.