aha Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 jag undrar om jag kan få alla pokemon i världen i lv 100 snälla!!!!!!!!!!!!!!!!! jag behöver dem extremt-mycket!!! ps.jag har pokemon diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Varför behöver du alla ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Du kan få alla av mig i lvl 99 har fusk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aha Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur och när kan vi skika dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Skaffa en Action Replay eller Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 jag vet inte riktigt när det går jag måste fixa dom det tar ett tag -.-' det tar ett litet tag att fixa alla på hela pokedexen och jag måste nog vänta lite ändå hos min morsa har vi inte trådlöst nätverk och här hos min farsa har vi nån kryptering som ds inte klarar av så jag måste nod fixa trådlöst hos min morsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Oj vad desperat du låter, som om allt ska serveras på ett silverfat. Gå köp en Action Replay eller fånga allihop själv -.- Vem orkar föra över 493 pokémon. Värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg