SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Bullet For my valentine , all that remains , in flames , avenged svenfold , system of a down , metallica , atreyu , bullet for my valentine , degradead ( ganska lik in flames ) , Deicide ( stavning?) , Rise Against , Amorphis Hmm? Skrev fel i misstag, big deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ja ska dit! :D började lyssna på Meshuggah och Mastodon bara för att dom ska till Sonisphere ;) Det lär ju bli jävligt bra med Metallica, Meshuggah, Mastodon, The Hives, Antrax* och Machine Head resten var bara skit. Metallica & Machine Head! vart och när?!?!? :o Sonispherefestival, Hultsfred 18 Juli ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Meshuggah, Metallica och Mastodon ;) Någon som ska på Sonisphere elr :P ? on topic. Rise Against, Bullet for my valentine & Avanged Sevenfold Kan även rekommendera Mustasch fast det är mer traditionell hårdrock eller vad man ska säga :P . Ja ska dit! :D började lyssna på Meshuggah och Mastodon bara för att dom ska till Sonisphere ;) Det lär ju bli jävligt bra med Metallica, Meshuggah, Mastodon, The Hives, Antrax* och Machine Head resten var bara skit. Jo förstod nästan det . Känns lite för långt för mig men jag hade lätt dragit dit om vi hade fått några band från Englands line up som dead by april & bullet for my valentine . Tyckte Sveriges line up var riktigt svag. Redigerat 26 Juni 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Meshuggah, Metallica och Mastodon ;) Någon som ska på Sonisphere elr :P ? on topic. Rise Against, Bullet for my valentine & Avanged Sevenfold Kan även rekommendera Mustasch fast det är mer traditionell hårdrock eller vad man ska säga :P . Ja ska dit! :D började lyssna på Meshuggah och Mastodon bara för att dom ska till Sonisphere ;) Det lär ju bli jävligt bra med Metallica, Meshuggah, Mastodon, The Hives, Antrax* och Machine Head resten var bara skit. Jo förstod nästan det . Känns lite för långt för mig men jag hade lätt dragit dit om vi hade fått några band från Englands line up som dead by april & bullet for my valentine . Tyckte Sveriges line up var riktigt svag. Håller med. Dom skulle typ tagit The haunted, Dead by April och The Sword lr nåt. In Flames skulle varit rätt så nice också. Fast huvudsaken är att Metallica spelar. Det var liksom därför jag köpte biljetten, resten av banden är som en bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) @ Draghon, för lite utropstecken efter Dream Theater, hörru! OnT: Divinity, Protest the Hero och Threat Signal. Alla tre åt det tekniska hållet, vilket vi gillar! Maybe, jag har inte lyssnat så aktivt på dem tyvärr. Gillar mer Pain of Salvation! Redigerat 26 Juni 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 @ Draghon, för lite utropstecken efter Dream Theater, hörru! Maybe, jag har inte lyssnat så aktivt på dem tyvärr. Gillar mer Pain of Salvation! De är ju ganska mysiga de med, så jag kan ha lite överseende med utropstecknen. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Kolla i alla Bandit-rock skivor så hittar du bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Kolla i alla Bandit-rock skivor så hittar du bra låtar. Åh gud nej. Nej nej nej nej nej 1000 gånger. Radiorock är ta-mig-f*n det sämsta som finns. Några personliga favoriter: *Porcupine Tree *Opeth *Dream Theater *Anathema Dessa 4 grupper är fantastiska, något utöver musik... Dock inget jag förväntar mig att alla ska förstå sig på, inte musik som alla uppskattar. Har man tiden och energin dock, då är detta bland det bästa som finns inom musik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Kolla i alla Bandit-rock skivor så hittar du bra låtar. Åh gud nej. Nej nej nej nej nej 1000 gånger. Radiorock är ta-mig-f*n det sämsta som finns. Några personliga favoriter: *Porcupine Tree *Opeth *Dream Theater *Anathema Dessa 4 grupper är fantastiska, något utöver musik... Dock inget jag förväntar mig att alla ska förstå sig på, inte musik som alla uppskattar. Har man tiden och energin dock, då är detta bland det bästa som finns inom musik. :) Dream theater<3333333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Måste säga att det är väldigt imponerande att älska ett band som spelar progressiv musik efter en kvart. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Måste säga att det är väldigt imponerande att älska ett band som spelar progressiv musik efter en kvart. :DHört förut:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 At The Gates In Flames Dark Tranquillity Opeth Scar Symmetry Amorphis Mastodon Becoming The Archetype In Mourning Gojira Meshuggah Bloodbath Dan Swanö Down Cult of Luna Isis Neurosis Edge of Sanity Cemetary Blind Guardian Swallow The Sun Lite saker jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.