CookieMan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Hej! Nu när öppna Betan till Battlefield Heroes har kommit (idag) så tänkte jag filma och lägga upp på YouTube nu när det är lagligt. Men nu kommer frågan! Vilket program ska jag använda? Jag har testat: 1. Fraps - Jag vill inte ha det för att jag av någon konstig anledning aldrig kunde filma längre än 30 sek. 2. Xfire - Vill inte ha det för att av någon anledning så sparades aldrig filmerna, så att jag inte kunde se dem. Kan någon säga något annat program som man får med HELA SKÄRMEN i? Citera
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Hej! Nu när öppna Betan till Battlefield Heroes har kommit (idag) så tänkte jag filma och lägga upp på YouTube nu när det är lagligt. Men nu kommer frågan! Vilket program ska jag använda? Jag har testat: 1. Fraps - Jag vill inte ha det för att jag av någon konstig anledning aldrig kunde filma längre än 30 sek. 2. Xfire - Vill inte ha det för att av någon anledning så sparades aldrig filmerna, så att jag inte kunde se dem. Kan någon säga något annat program som man får med HELA SKÄRMEN i? Tror inte man kan filma längre med fraps, Xfire sparar nog filmerna, men kommer inter ihåg i villken mapp. Hypercam 2 är ganska bra, fast det står "Unregistered HyperCam 2" vid vänstra hörnet längst upp på klippena. Sen finns det också Camtasia Recorder, laggar för mig när jag använder den men det kanske inte laggar för dig. Citera
CeZ Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Registrera fraps så kan du filma hur länge du vill. Citera
CookieMan Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) Ska testa hypercam 2 Registrera fraps så kan du filma hur länge du vill.Hur registrerar jag fraps? Är det gratis? Länk? Redigerat 28 Juni 2009 av CookieMan Citera
TheGreatest Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 nej det är inte gratis men du vet säkert att det finns sätt att få det ändå ;) Citera
CookieMan Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2009 nej det är inte gratis men du vet säkert att det finns sätt att få det ändå ;)Okej, synd att det inte var gratis! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.