ante99 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hej jag undrar hur man får en flickvän?Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hej jag undrar hur man får en flickvän?Tacksam för svar. I SA? Du får ett uppdrag, där du ska bränna upp ett hus. Då ska du rädda en tjej i huset, som sedan blir din flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 lol varför har nån anmält detta?? det är väll inget fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 lol varför har nån anmält detta?? det är väll inget fel?Någon trög trodde väl att han menade IRL - Flickvän , eller så tyckte någon bara att det var onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Hej jag undrar hur man får en flickvän?Tacksam för svar. det finns 5 tjejer till i SA varav en till får man på ett uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg