MissJolly Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag är ledsen att jag varit så inaktiv för tillfället. Har hänt en del och jag är rädd att jag måste sluta med denna. Jag har knappt tid och ork. Det har hänt en massa dåliga saker att jag bara mår sämre av att anstränga mig. I annat fall kanske jag återkommer, men från och med nu, inga fler önskningar, i så fall kommer väl de senaste önskningarna att komma om ett par veckor eller kanske till och med tråkigt nog aldrig. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Synd, men hoppas att du börjar må bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Nu får det inte bli mer OT. Inga andra drakbilder än dom jag gjort! Här är en ställe där andra frågor om drakbilder jag gjort och inget fuskande. Ni får fråga och vänta tills ni fått den. asabrasa, gör inte om det där. Det här är inget "Allmänna drakbilder". Och Quatix, du ska få din imorgon som alla andra. Du var ta mig fan en tråkig typ. Jag vill ha en jätteful drake som blir mobbad av andra drakar. Gärna lite tortyr och sadistiska blickar. När du mår bättre såklart. Redigerat 5 Juli 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) DonaldDuck - Ja, det kommer nog i så fall att ta ett tag. ForlorN - Nu får du ge dig. Detta var min "drakbilds"-affär och självklart är det då jag som bestämmer hur det ska vara. Jag vill inte ha det för svårt. Och jag tillåter inga uppkäftiga kommentarer som detta. Vilket ger mer risk till att jag aldrig kommer att öppna här. Dessutom är det inte roligt att få höra sådant, nu som jag förklarat ovan. Antingen ger du dig, eller så beter du dig som folk. Jag vill inte höra fler sådant. Om du bara visste hur jag känner mig nu. Redigerat 6 Juli 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 DonaldDuck - Ja, det kommer nog i så fall att ta ett tag. ForlorN - Nu får du ge dig. Detta var min "drakbilds"-affär och självklart är det då jag som bestämmer hur det ska vara. Jag vill inte ha det för svårt. Och jag tillåter inga uppkäftiga kommentarer som detta. Vilket ger mer risk till att jag aldrig kommer att öppna här. Dessutom är det inte roligt att få höra sådant, nu som jag förklarat ovan. Antingen ger du dig, eller så beter du dig som folk. Jag vill inte höra fler sådant. Om du bara visste hur jag känner mig nu. Vore det inte bättre om han gjorde båda två isåfall? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jo, kanske vore bättre? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jo, kanske vore bättre? :unsure: Om du inte märkte det själv så tänker jag inte ta mig tid att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 ForlorN - Nu får du ge dig. Detta var min "drakbilds"-affär och självklart är det då jag som bestämmer hur det ska vara. Jag vill inte ha det för svårt. Och jag tillåter inga uppkäftiga kommentarer som detta. Vilket ger mer risk till att jag aldrig kommer att öppna här. Dessutom är det inte roligt att få höra sådant, nu som jag förklarat ovan. Antingen ger du dig, eller så beter du dig som folk. Jag vill inte höra fler sådant. Om du bara visste hur jag känner mig nu.Varför bara inte visa upp dina fina drakbilder i feedback-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.