Hoppa till innehåll

Rita - Drakbilder

MissJolly

Rekommendera inlägg

Jag är ledsen att jag varit så inaktiv för tillfället. Har hänt en del och jag är rädd att jag måste sluta med denna. Jag har knappt tid och ork. Det har hänt en massa dåliga saker att jag bara mår sämre av att anstränga mig. I annat fall kanske jag återkommer, men från och med nu, inga fler önskningar, i så fall kommer väl de senaste önskningarna att komma om ett par veckor eller kanske till och med tråkigt nog aldrig. Vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nu får det inte bli mer OT. Inga andra drakbilder än dom jag gjort! Här är en ställe där andra frågor om drakbilder jag gjort och inget fuskande. Ni får fråga och vänta tills ni fått den.

asabrasa, gör inte om det där. Det här är inget "Allmänna drakbilder".

Och Quatix, du ska få din imorgon som alla andra.

Du var ta mig fan en tråkig typ.

Jag vill ha en jätteful drake som blir mobbad av andra drakar. Gärna lite tortyr och sadistiska blickar.

När du mår bättre såklart.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

DonaldDuck - Ja, det kommer nog i så fall att ta ett tag.

ForlorN - Nu får du ge dig. Detta var min "drakbilds"-affär och självklart är det då jag som bestämmer hur det ska vara. Jag vill inte ha det för svårt. Och jag tillåter inga uppkäftiga kommentarer som detta. Vilket ger mer risk till att jag aldrig kommer att öppna här. Dessutom är det inte roligt att få höra sådant, nu som jag förklarat ovan. Antingen ger du dig, eller så beter du dig som folk. Jag vill inte höra fler sådant. Om du bara visste hur jag känner mig nu.

Redigerat av Scrax92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DonaldDuck - Ja, det kommer nog i så fall att ta ett tag.

ForlorN - Nu får du ge dig. Detta var min "drakbilds"-affär och självklart är det då jag som bestämmer hur det ska vara. Jag vill inte ha det för svårt. Och jag tillåter inga uppkäftiga kommentarer som detta. Vilket ger mer risk till att jag aldrig kommer att öppna här. Dessutom är det inte roligt att få höra sådant, nu som jag förklarat ovan. Antingen ger du dig, eller så beter du dig som folk. Jag vill inte höra fler sådant. Om du bara visste hur jag känner mig nu.

Vore det inte bättre om han gjorde båda två isåfall? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför bara inte visa upp dina fina drakbilder i feedback-forumet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...