MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Ska jag tro på att du är seriös? I alla fall, då kommer den inte att vara seriöst cool heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 hur f*n gör du sånt där i paint med en mus? :S Du måste ju ha över i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Ska jag tro på att du är seriös? I alla fall, då kommer den inte att vara seriöst cool heller.Wow, det roliga var att jag var seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 DonaldDuck - Jag har ritat drakar i hela mitt liv... och är 16 år nu. Och jag får ont i armen av att pilla XD FridayPanda - Jag misstog dig. Här är din beställning... men attans... jag glömde att du ville ha rosa och det går inte att byat för då blir det säna här konstiga fläckar! -.- ledsen! http://www.iaza.com/work/090626C/DRagogon8696134825-iaza.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Ok, det är lugnt. Den är fin ändå (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Tack. Kan försöka göra en ny imorgon, för just nu är jag helt slut i handlederna! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Du är ju bra! Jag vill ha en drake som sprutar eld. Den ska vara RÖD och ha svarta stora horn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Tack. Jag fixar din och FridayPanda's bilder imorgon, för just nu är jag som sagt helt slut i handlederna. verker och gör ont, men jag lägga er på minnet ;) - Denna shopping är stängd för tillfället, men återkommer imorgon (26/06) - Redigerat 25 Juni 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jah, det är lugnt. Jag får ont i handleden efter en streckgubbe i paint >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Haha. Vad bra. Jag har lagt in era nick på word för säkerhets skull, så jag fixar det imorrn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Rita en till mig, den ska 7 ben, 1 tand, den ska sitta i sin rullstol och käka popcorn med tårna. färg : rosa Ja transparent Jag är snäll och lagar en åt dig, vill inte förstöra något här men vill bara ge den här åt Raeven och på samma gång visa mina skills :) OnT : Kan jag få en som flyger vid månskenet, den ska vara blå. Redigerat 25 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Haha, nice, men det där var första och sista gången. Om du ska göra fler får du skapa egen tråd om dina kunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.