Nån kanske tycker denna är intressant
del 1: http://www.youtube.com/watch?v=P_o_6PPzSRY
del 2: http://www.youtube.com/watch?v=5GDThLnqIF4
Nån kanske tycker denna är intressant
del 1: http://www.youtube.com/watch?v=P_o_6PPzSRY
del 2: http://www.youtube.com/watch?v=5GDThLnqIF4
Nu misstänker polisen att den jävlen blev mördad också. Tydligen så fick han en viss "drog" innan han dog, och enligt Latoya Jackson så var Michael värd mer än död.
Det låter som en hel hög med B.S.
Han är död, gjort är gjort. Gråtande får honom inte att komma tillbaka, inte total respeklöshet heller.
↗ till inläggetNu misstänker polisen att den jävlen blev mördad också. Tydligen så fick han en viss "drog" innan han dog, och enligt Latoya Jackson så var Michael värd mer än död.
Det låter som en hel hög med B.S.
Han är död, gjort är gjort. Gråtande får honom inte att komma tillbaka, inte total respeklöshet heller.
Du har lyckats att göra det igen, TechnoFailer.
Varför är han en jävel enligt dig? Har han gjort dig något? Nä. Sluta whina för att du aldrig kommer bli lika stor som honom.
Ja han är död, men säkerligen inte mördad, och vi vet ju redan vad du tycker om döda..Du behöver inte förnedra dig själv igen tycker jag.
-
Nu har det kommit teorier om att han började missbruka smärtstillande medel efter 1984, då hans hår började brinna när han skulle spela in en reklam för Pepsi. Nu på äldre dar har han ju burit peruk också, om han inte plattar sitt hår varenda dag.
Du slutar då aldrig att förvåna mig, Darkshiver. :rolleyes:
Alltid när jag skriver som jag tycker som kommer du och glappa med käften. Jag skriver vad jag tycker, och till skillnad från sig så står jag för det.
Michael Jackson var otroligt populär, ja, men det täcker inte allt det negativa han gjort.
Man kan hålla på och tjafsa gur mycket som helst huruvida han våltdog barn eller inte.
Latoya tror att det var en konspiration runt Michael, och blir inte förvånad om det faktiskt stämmer.
Han var bra, hade jävligt många bra låtar, det erkänner jag, men det var HAN som jag inte gillade.
Jag känner dock viss medlidande för honom under hans tuffa uppväxt, med pappan som misshandlade honom. Det är inte mer än rätt att pappan inte ska ha något av MJ's pengar.
Det finns en sak jag inte fattar, och det är: Varför ska man gråta när någon dör? Gråtande får en inte att komma tillbaka och inte fan märker den döde om man gråter eller inte.
Han är död, gjort är gjort, men han kommer ändå bli ihågkommen som den största Pop-idolen som någonsin levat. Det har han verkligen förtjänat.
↗ till inläggetDet finns en sak jag inte fattar, och det är: Varför ska man gråta när någon dör? Gråtande får en inte att komma tillbaka och inte fan märker den döde om man gråter eller inte.
Jag tror att de som gråter fattar att den döde inte kommer komma tillbaka.
Att gråta är helt normalt när man sörjer att någon dött
↗ till inläggetVissa har bara inte intelligensen att förstå något så enkelt.↗ till inläggetAtt gråta är helt normalt när man sörjer att någon döttDet finns en sak jag inte fattar, och det är: Varför ska man gråta när någon dör? Gråtande får en inte att komma tillbaka och inte fan märker den döde om man gråter eller inte.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar aldrig lyssnat på den människan pga operationer.Stackarn, han var riktigt bra.
R.I.P Michael.
HAHAHA ÄR DU STÖRD ?!
Dömer du bara efter utseendet ?
Äckel
Haha, är du störd? Dömer du endast efter musiksmak?
Nejmen jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på Michael. Inte min musiksmak, men visst är vissa gamla låtar bra. Synd bara att han var tvungen att succesivt förvandla sig till ett cirkus freak på senare år.
Ja det tror jag...
Vafan om någon har ASBRA röst gör FETASTE låtarna.. alla LYSSNAR på han..
och gör lite operationer för att hans skinn blev fläckig ... slutar alla lyssna på dem då?
Fy FAN va barnsligt ärligt.. Idag dömer alla efter utseende
↗ till inlägget↗ till inläggetHar aldrig lyssnat på den människan pga operationer.Stackarn, han var riktigt bra.
R.I.P Michael.
HAHAHA ÄR DU STÖRD ?!
Dömer du bara efter utseendet ?
Äckel
Haha, är du störd? Dömer du endast efter musiksmak?
Nejmen jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på Michael. Inte min musiksmak, men visst är vissa gamla låtar bra. Synd bara att han var tvungen att succesivt förvandla sig till ett cirkus freak på senare år.
Ja det tror jag...
Vafan om någon har ASBRA röst gör FETASTE låtarna.. alla LYSSNAR på han..
och gör lite operationer för att hans skinn blev fläckig ... slutar alla lyssna på dem då?
Fy FAN va barnsligt ärligt.. Idag dömer alla efter utseende
Jag håller med. Don't judge a book by its cover, lamos.
↗ till inläggetDu slutar då aldrig att förvåna mig, Darkshiver. :rolleyes:
Alltid när jag skriver som jag tycker som kommer du och glappa med käften. Jag skriver vad jag tycker, och till skillnad från sig så står jag för det.
Michael Jackson var otroligt populär, ja, men det täcker inte allt det negativa han gjort.
Man kan hålla på och tjafsa gur mycket som helst huruvida han våltdog barn eller inte.
Latoya tror att det var en konspiration runt Michael, och blir inte förvånad om det faktiskt stämmer.
Han var bra, hade jävligt många bra låtar, det erkänner jag, men det var HAN som jag inte gillade.
Jag känner dock viss medlidande för honom under hans tuffa uppväxt, med pappan som misshandlade honom. Det är inte mer än rätt att pappan inte ska ha något av MJ's pengar.
Det finns en sak jag inte fattar, och det är: Varför ska man gråta när någon dör? Gråtande får en inte att komma tillbaka och inte fan märker den döde om man gråter eller inte.
Han är död, gjort är gjort, men han kommer ändå bli ihågkommen som den största Pop-idolen som någonsin levat. Det har han verkligen förtjänat.
Eru*
Ah vesst att jag inte står för vad jag tycker. Du står för helt meningslösa och befängda saker. Så tyst.
KLart det täcker allt negativt han gjort, jag tycker inte han har gjort så sjukt mycket negativtr, han tillförde tamigfan mer.
Okej, så dör din mamma kommer du bara säga: Jaha, adjö mamma. Kul att du skapade mig. Jag tänker inte bry mig om att du är död för de döda betyder ingenting.
Just wondering ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetDu slutar då aldrig att förvåna mig, Darkshiver. :rolleyes:
Eru*
Ah vesst att jag inte står för vad jag tycker. Du står för helt meningslösa och befängda saker. Så tyst.
KLart det täcker allt negativt han gjort, jag tycker inte han har gjort så sjukt mycket negativtr, han tillförde tamigfan mer.
Okej, så dör din mamma kommer du bara säga: Jaha, adjö mamma. Kul att du skapade mig. Jag tänker inte bry mig om att du är död för de döda betyder ingenting.
Just wondering ^^
Then here is the answer, fucknut.
Om du förstod den relation jag och min mamma har (hade), så skulle du förstå att jag skulle inte bry mig ett jävla piss om hon dog.
Nej, Darkhiver.
Jag står inte för meningslösa saker, det är vad jag tycker. Respektera det, skitunge.
Alla människot tycker inte som du Eru/Darkshiver/Vafandunuheter.
I rest my case.
Case closed.
Hmm, Jag tycker mig skönja ett visst avog mot intellekt här.
↗ till inläggetOm du förstod den relation jag och min mamma har (hade), så skulle du förstå att jag skulle inte bry mig ett jävla piss om hon dog.↗ till inläggetDu slutar då aldrig att förvåna mig, Darkshiver. :rolleyes:
Eru*
Just wondering ^^
Ja, där kanske Eru inte var världens smartaste. Idioti går ju oftast i familjen.
Tycker det är lite lame att de är på MJ's läkare sådär. Herregud, det är väl inte hans fel att MJ gick på droger eller? Vill man vara läkare åt en världskändis kan man knappast säga "Nej, du får inte morfin".
↗ till inläggetHmm, Jag tycker mig skönja ett visst avog mot intellekt här.
HAHAHAHA!! xD
↗ till inlägget
Jag vettifan vad jag just skrev, tog det från Simpsons. Hehe, tyckte det lät kul.
Det var iaf ett bra svar åt digsjälv.
http://www.tlcreativedesign.com/michael-jackson.jpg
Kolla på bilden, det är inte samma person :/
Det är dock sorligt att höra på interjuver med honom och höra han nästan börjat gråta då folk anklagar honom för att ha opererat in vita pigment eller liknande
r.i.p
Tolin; Alla har vi begåvningsdippar ;)
Den här tråden skulle nästan flyttas till Debatt forumet..
↗ till inläggetoch vad hade du tänkt att vi då skulle debatera om :rolleyes: ?Den här tråden skulle nästan flyttas till Debatt forumet..
Huruvida han var pedofil eller inte, missbrukare av diverse medeciner eller inte(Iofs fastställt att han var :_ men ändå) kanske, finns nog inget mer att debattera. Att debattera om bästa musikvideon eller låten är ju rätt svårt och det kan man framföra här ju! =D
Please, Michael Jackson ville inte bli vit. Han hade en hudsjukdom som heter vitiligo som förstör hudens pigment i form av att huden blir fläckig. Så småningom blev han tvungen att genomgå en operation som tog bort hudens pigment direkt.
Tror ni verkligen att någon skulle operera sig svart/vit? Man blir ju hatad av sin ras och dessutom tigger man efter publicitet, och det tror jag inte att Michael eller vem som helst skulle kunna tänka sig göra.
Jordy Chandler som anklagade Michael Jackson för sexuella övergrepp har erkänt nu efter stjärnans död att allt bara var påhitt. Michael Jackson hade inte rört honom, utan Jordy's pappa hade tvingat sin son till att ljuga för att de skulle bli rika och slippa leva i fattigdom. IN YO FACE. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in