Hoppa till innehåll

Vad tycker ni?

Gäst Kerre

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är sant 0013, men det finns också spel på PS2 som inte finns till annan konsoll, och det är många, så den saken du skriver att nästan alla spel på PS2 finns på annan konsoll, är bara nonsens, ska vi säga, Ratchet and Clank, och Jak And Daxter inklusive Jak II: Renegade.. Det är tre stora plattforms spel som inte finns på andra konsoller, och det där var bara exempel...

Och Jonte, jo visst har alla sin egen åsikt det är helt sant, men PLayStation 2 spelen är också roliga, jag spelar tv-spel för att det är kul och inte för grafiken och så, men faktan om grafiken och så är ju SANN, det är det som är grejen. Och jag vill bara skriva att PlayStation 2 inte är dåligt, för det är det inte, det är en topp konsoll, och även om nån har nån annan åsikt om det, så är det så att PlayStation 2 är en bra maskin.. Det är Gamecube också! (Skriver endast här med en anledning, och det är att tråden blir flyttad till köp och sälj, om det ska stanna på N64 forumet blir detta en riktigt suveränt onödig tråd, så det hoppas jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig dömma saker för hur det ser ut? I spelfiguren gör många det ja...

Jo, jag har kört ett bra Gamecube spel, Super mario sunshine, tycker jag är svinkul, och Jonte, har alltid velat ha Gamecube ochså, jag ville ha Nintendos efterföljare för jag älskar Nintendo.. Så tro inte att jag bara gillar PlayStation 2..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig dömma saker för hur det ser ut? I spelfiguren gör många det ja...

Jo, jag har kört ett bra Gamecube spel, Super mario sunshine, tycker jag är svinkul, och Jonte, har alltid velat ha Gamecube ochså, jag ville ha Nintendos efterföljare för jag älskar Nintendo.. Så tro inte att jag bara gillar PlayStation 2..

Nej, det har jag inte sagt! Jag har alltid vetat att du har gillat N64. :) :) :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har jak I på PC.

DD(Disk Drive) är Nintendo 64 efterföljare (uppföljare kanske det heter).

Gamecube är den nya maskinen om man tänker i stort sett, alltså, Disk Drive är inegn stor succé eller? Inte omtalat i alla fall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...