Hemglass95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Kan man fånga mewtwo i crystal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Kan man fånga mewtwo i crystal?Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :PDu måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Nej. EDIT: ffffffffffff Såg inte Raptomex Redigerat 3 Juli 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Kan man fånga mewtwo i crystal?Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :PDu måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde). blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen. fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Celebi_egg_trick Här är teh glitch. Följ instruktionerna, men använd en Pokémon som har Splash på sin tredje plats istället för en Sneasel med Beat Up. Varning: Buggen är farlig för spelet, och du kan förlora din sparfil!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Celebi_egg_trick Här är teh glitch. Följ instruktionerna, men använd en Pokémon som har Splash på sin tredje plats istället för en Sneasel med Beat Up. Varning: Buggen är farlig för spelet, och du kan förlora din sparfil!!japp, jag visste väl att det fanns, kommer ihåg att jag läse om det i samband med hur man skulle få tag i celebi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kan man fånga mewtwo i crystal? Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :P Du måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde). blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen. fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia. Och leaf green & fire red :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kan man fånga mewtwo i crystal? Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :P Du måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde). blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen. fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia. Och leaf green & fire red :) Ja, men man kan inte överföra Pokémon från LeafGreen/FireRed till Crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 det kan man vist man måste tabort generation 2 pokemon från pocketen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 det kan man vist man måste tabort generation 2 pokemon från pocketen:blink: Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg