Hoppa till innehåll

Pokemon Crystal


Rekommendera inlägg

Kan man fånga mewtwo i crystal?

Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :P

Du måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde).

 

blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen.

 

fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Celebi_egg_trick Här är teh glitch. Följ instruktionerna, men använd en Pokémon som har Splash på sin tredje plats istället för en Sneasel med Beat Up. Varning: Buggen är farlig för spelet, och du kan förlora din sparfil!!

japp, jag visste väl att det fanns, kommer ihåg att jag läse om det i samband med hur man skulle få tag i celebi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man fånga mewtwo i crystal?

Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :P

Du måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde).

 

blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen.

 

fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia.

 

Och leaf green & fire red :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man fånga mewtwo i crystal?

Det går inte att fånga honom eftersom att han finns inte i Crystal.. :P

Du måste använda gamershark dylikt eller byta honom ifrån pokémon blå. (som jag gjorde).

blå, röd eller gul, nått av spelen från första generationen.

 

fast det skulle inte förvåna mig om det finns någon avancerad bugg man kan utnyttja. finns det så står det på bulbapedia.

 

Och leaf green & fire red :)

 

Ja, men man kan inte överföra Pokémon från LeafGreen/FireRed till Crystal.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...