Ludden Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Hur gör man för att fixa mods på gta sa ???? skulle va tacksam om nån svara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Det går bara på dator med mods........ på xbox och playstation så finns bara cheats Det är vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Det går bara på dator med mods........ på xbox och playstation så finns bara cheats Det är vad jag vet. Helt rätt. Det går bara att modda på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Jag har för mig att det går att modda på xbox om man har chippat, men man måste bränna ut spelet på nytt varje gång man lägger i en ny mod. Kan vara samma på ps2 men som sagt inte säker på att det går överhuvudtaget. Om ni använder google lär ni hitta nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Helt fel men WASD du har rätt det svåra är att hitta modsen har googlat och massor men jag har inte hittat. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 (redigerat) Träffat på många fransmän som har god mode i Xbox 360-versionen av Grand Theft Auto IV, j*vla fuskare! Redigerat 30 Juni 2009 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg