Hoppa till innehåll

Xbox


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Xboxplayer
(89chrnil @ 13/04-2004 22:39:59)
(AidsCunt @ 13/04-2004 21:24:42)

gc har visst fläcktar :angry: sitter en på vänster sida.

de e bäst att ta reda på grejer innan du skriver de :angry:

men håll käft :angry:

xbox har en j*vla fläkth*lvete iallafall! :angry:

Nu tar vi det lilla lugna här. Först och främst behöver du int svära och för det andra så tycker jag ps2 är LITE bättre än x-box -_-

och jag tycker ps2 är MYCKETsämre än xbox.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen är väl inte skillnaden sådär jätte stor, om du nu redan har ett Ps2 då tycker jag att du ska behålla det.

 

Ifall jag hade fått välja mellan ett Xbox och ett Ps2 då skulle jag nog trots allt välja Xboxen. Xboxen är en "kraftfullare" konsoll. Den har grym grafik. Den HAR stort minne.

Tänkte inte nämna fler fördelar för det har andra redan gjort.

 

Några nackdelar (enligt mig) Först och främst gillar jag inte jätte-dosan, men som tur är så kan man köpa en mindre variant, en annan sak är att man måste köpa en fjärrkontroll för att kunna titta på dvd.

 

Det finns inte lika många spel att köpa till Xboxen, men de flesta "stora" spel kommer till båda konsollerna.

 

Självklart är Xboxen något att ha, Ps2 likaså..

kunde inte säga det bättre faktiskt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför hänger alla som tycker ps2 är bättre i xbox forumet.. börjar faktist tröttna på alla "tjejfighter" om vilken konsol som är bäst.. alla har sin egen smak... vissa gillar mario spel å andra anim som e tecknade då köper man gamecube, gillar man det mesta inom spel å vill ha en känd konsol så köper man ps2 samt om man vill ha bra prestanda som är lite bättre än de andra konsolerna köper man xbox... klaga nu inte på att jag glömt något osv.. jag vet att det finns mer å skriva men somsagt alla har sin egen smak, jag tycker t ex xboxens stora kontroller passar perfekt i handen å att de mindre e knöliga å otympliga, att ps2 kontrollerna e obekväma å att gamecube kontrollerna e bekväma... men deta är jag så ni kan inte säga att nej så är det inte... å det kan bero på om man e en liten skitunge som sitter å spelar.. klart att xboxkontrollen inte passar då, kontrollerna är gjorda för den marknaden de e anpassade dvs.. som 15+ e de flesta xbox spelen anpassade till så det kan vara därför kontrollerna e som de e.. men sen finns det jue mobbade kontroller man kan löpa till gamecube och ps2 också som man kan köpa.. som är många gånger värre än xboxen tycker JAG.. men det var allt för mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xboxplayer @ 14/04-2004 13:36:08)
(89chrnil @ 13/04-2004 22:39:59)
(AidsCunt @ 13/04-2004 21:24:42)

gc har visst fläcktar :angry: sitter en på vänster sida.

de e bäst att ta reda på grejer innan du skriver de :angry:

men håll käft :angry:

xbox har en j*vla fläkth*lvete iallafall! :angry:

Nu tar vi det lilla lugna här. Först och främst behöver du int svära och för det andra så tycker jag ps2 är LITE bättre än x-box -_-

och jag tycker ps2 är MYCKETsämre än xbox.

jag tycker att ps2 e

bit*had

Redigerat av sniff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...