Hoppa till innehåll

Sommar I P1


 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon fler som har lyssnat på Sommar som sänds i P1 något? Tycker faktiskt att det är ganska intressant de gånger jag har lyssnat på det. Tycker att de har en bra lista med kändisar som talar och spelar sån musik som faktiskt är lite oväntat, för annars spelas ju samma musik om och om igen på radio. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nja, lyssnar mest på P3 här när jag jobbar :)

Men sant som du säger att de spelar samma musik hela tiden, Bara när dom kör P3 musik kör dom lite olika men det är roligare och lyssna på när dom pratar tycker jag

mm :) speciellt om det är någon intressant person som pratar. Sverige har ju gott om tråkiga sömnpiller till kändisar som konstigt nog är omtyckta.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, lyssnar mest på P3 här när jag jobbar :)

Men sant som du säger att de spelar samma musik hela tiden, Bara när dom kör P3 musik kör dom lite olika men det är roligare och lyssna på när dom pratar tycker jag

P3 lyssnade jag också till när jag jobbade. P3 snack eller vad det heter e ju fan bäst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...