jimmy4ever Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hejsan jag behöver hjälp till need 4 speed 3 (jag vet att det är gamalt). Hur gör man för att man ska kunna köra med bilar man själv har laddat ner???måste ha svar så fort som möjligt.. svara här eller på min msn.... [email protected] ///ha d super Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Följer det inte med någon readme fil. Var så länge sedan jag höll på med det men en bil bestog av minst 2 filer tror jag och de lade man in i olika mappar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4ever Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jo det var en read me fil.. fast på engelska och jag förstår liksom inte engelska så bra.. så skulle ni/du kunna hjälpa mig?? Installation is as follows: 1) create a folder called fnf in (nfs directory)\data\cars 2) extract car.viv to the fnf folder you just created. 3) Enjoy the racing :) ///ha d super Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 1) Skapa en mapp som heter fnf i * 2) Lägg in filen car.viv i mappen du skapade 3) Nu skall det fungera * Gå in i den här datorn, c, program, electronic arts, need for speed 3, data, cars och skapa mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.