TJaalol Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) Tjaa det är så att jag gjorde en mapp förut och la in massa filer sedan tog jag bort dom från skrivbordet och dom låg kvar i mappen, nu när jag ska öppna filerna så står det att genvägen inte hittas den är länkad till rätt ställe så det borde fungera... Hjälp uppskattas! Jag gjorde en mapp och kopierade in några filer i den. Sedan tog jag bort filerna jag kopierat. Nu ligger filerna i mappen och det står att dom inte går att öppna pga att den hittar inte genvägen fast det är rätt länkat. Men jag tror att det blev genvägar när jag kopierade och därför fungerar det inte:P Redigerat 29 Juni 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Hmm, har du gjort en genväg till en mapp och sedan raderat den mappen? förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Hmm, har du gjort en genväg till en mapp och sedan raderat den mappen? förstår inte riktigt. Edit ligger där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Så... du la in genvägar i en mapp och tog sedan bort filerna? då är de borta ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 en genväg är en genväg, inte en kopia av orginalet, du fattar de va? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 en genväg är en genväg, inte en kopia av orginalet, du fattar de va? :s Så... du la in genvägar i en mapp och tog sedan bort filerna? då är de borta ju. Jag vet det, Sa jag inte att jag märkte det efteråt? kanske glömde nämna det glömde iaf att skriva att det är löst (går inte lösa vad jag vet:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Du kan ju prova nåt file recovery program, med lite tur går det att få tillbaks filer som blivit rensade från papperskorgen. Sök på "file recovery freeware" eller nåt på google, finns massor och jag har ingen aning om vilket som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Men återställ inte filer från en hårddisk till samma hårddisk, det kan leda till problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Men återställ inte filer från en hårddisk till samma hårddisk, det kan leda till problem. Vad för problem? och jag antar att efter jag åteställt dom till en annan hårdisk så kan jag flytta till den dom var på först Redigerat 2 Juli 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.