TechnoLover Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Jag satt och spelade Nitrous Racing på Facebook alldeles nyss, ca. 5 minuter sedan, och sen stod det att jag måste ha den senaste versionen av Adobe Flash Player. Jag behövde den ju inte för 5 minuter sen, så varför nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Gissar på att noscript blockar nånting, annars är det bara att uppdatera flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Gissar på att noscript blockar nånting, annars är det bara att uppdatera flash. Det måste vara att den blockar någonting, för man måste väl inte uppdatera bara så där? Helt hux-flux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tillåt javascript då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tillåt javascript då. Det har jag väl gjort om det funkade nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Ja men det finns flera olika sidor som kan behövas tillåta. Prova också Ctrl-F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.