Gäst IntellarN Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tjenamors! Ja jag formatera om datorn igår (windows vista). och allting fungerade perfekt igår fast när jag stängde av datorn så ladda den ner uppdateringar osv. men den var på samma ställe som innan jag gick och la mig så då höll jag inn start knappen och stänge av och satte på och nu kan jag inte starta aktivitetshanteraren + att datorn hänger sig när man spelar Cs 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Då är det lika bra att formatera igen eftersom du inte har något att förlora, inte smart att avbryta en uppdatering sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Då är det lika bra att formatera igen eftersom du inte har något att förlora, inte smart att avbryta en uppdatering sådär. men den stanna ju det höll på i minst 6 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Det är så med vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Hehe, jag gjorde PRECIS samma sak med min Vista förut. Men jag "reparerade" min dator, så att alla programmen var kvar, fast datorn var som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Vad tror du? Det var mitt inne i installationen.. AV ETT OPERATIVSYSTEM! Filer läggs till och tas bort, även om den bara hade hunnit en liten bit och sedan hängde sig så har den tagit bort något och ersatt det med något nytt, eller kanske bara tagit bort. Såklart det blir ostabilt, bättre att bara installera om hela skiten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.