The Moose Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Hjälptråd för Xbox Live. NYTT PROBLEM! Har flyttat till min broders lägenhet för att vara här i 3 veckor i Malmö. Har nu tagit med min 360 och tänkte koppla in den så jag får live. Eftersom brorsan inte har någon router tänkte jag koppla in nätverkssladden direkt i datorn men konstigt nog är det endast 1 NÄTVERKSPORT! Jag tycktr det var sjukt då jag har minst 4 på min. Det är alltså endast 1 port som redan är tillängnad till internetsladden som sedan går till jacket, jag behöver ju en till port!! Istället är det ca 6 USB-uttag istället. Måste jag köpa en sådan sladd istället? Har även med mig min bärbara dator som jag fortfarande inte lyckats ansluta till nätet då jag inte hittar vad detta nätverket heter eller nätverksnyckel. Är det någon som vet hur man får tag på detta? Redigerat 4 Augusti 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Xboxen har annan ip än på datorn kanske varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 (redigerat) Har flyttat till min broders lägenhet för att vara här i 3 veckor i Malmö. Har nu tagit med min 360 och tänkte koppla in den så jag får live. Eftersom brorsan inte har någon router tänkte jag koppla in nätverkssladden direkt i datorn men konstigt nog är det endast 1 NÄTVERKSPORT! Jag tycktr det var sjukt då jag har minst 4 på min. Det är alltså endast 1 port som redan är tillängnad till internetsladden som sedan går till jacket, jag behöver ju en till port!! Istället är det ca 6 USB-uttag istället. Måste jag köpa en sådan sladd istället? Har även med mig min bärbara dator som jag fortfarande inte lyckats ansluta till nätet då jag inte hittar vad detta nätverket heter eller nätverksnyckel. Är det någon som vet hur man får tag på detta? EDIT Kom på att det är bara att skifta emellan datorn och 360:n varje gång man vill spela på Live. Redigerat 4 Augusti 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.