laynus Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Stora spotify tråden! Spotify plugins: listdj - Gör så du kan få ut texter på låtar men funkar bara på vissa sen är det karaoke men finns bara 3 låtar än så länge! Spotify addon till firefox - Gör så du kan söka i din webbläsare sen får du en spotify url till din spotify! Spotifydj - du kan vara dj och för att andra ska lyssna skicka din länk du får i programmet till dom har dock inte testat det här så mycket^^ Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr) Spellist sidor: yourspotify.com sharemyplaylists.com Har du några länkar i så fall skriv dom här i tråden så lägger jag till dom! Kommer uppdatera så ofta jag kan^^ Redigerat 1 Juli 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 listdj är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hurricanefolo Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lyrify från lyrify.com är också jävligt tajt! Proffsigt program som smälter ihop jävligt schysst med Spotify. Programmet hittar alltså lyrik för musik man spelar i Spotify. Registrerade mig på forumet bara för att berätta om det faktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr)Är det ungefär samma sak som Premiun?Annars så ska jag nog testa en del program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr)Är det ungefär samma sak som Premiun?Annars så ska jag nog testa en del program. Skulle tro att det gör att du kan styra ditt spotify du har igång på datorn med hjälp utav mobilen. Annars finns även Unifiedremote där du också kan styra ditt spotify på datorn (och även mer) finns gratis på android market och det enda du behöver göra är att installera programmet på datorn och sedan vara uppkopplad till wlanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr) Är det ungefär samma sak som Premiun? Annars så ska jag nog testa en del program. Skulle tro att det gör att du kan styra ditt spotify du har igång på datorn med hjälp utav mobilen. Annars finns även Unifiedremote där du också kan styra ditt spotify på datorn (och även mer) finns gratis på android market och det enda du behöver göra är att installera programmet på datorn och sedan vara uppkopplad till wlanet. Aha ok, behövs inte för mig inte. Premiun <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr) Är det ungefär samma sak som Premiun? Annars så ska jag nog testa en del program. Skulle tro att det gör att du kan styra ditt spotify du har igång på datorn med hjälp utav mobilen. Annars finns även Unifiedremote där du också kan styra ditt spotify på datorn (och även mer) finns gratis på android market och det enda du behöver göra är att installera programmet på datorn och sedan vara uppkopplad till wlanet. Aha ok, behövs inte för mig inte. Premiun <3 Premium<3 btw så menade jag att om du har spotify på din dator och sedan ligger i sängen och chillar och inte orkar gå upp till datorn för att byta låt så kan man byta med mobilen istället:) Vet inte om du fattade vad jag menade med min dåliga förklaring:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Salling clicker plugin - Så du kan styra spotify med mobilen kräver dock Bluetooth och sen kostar salling clicker 23.95 dollar (ca 184 kr) Är det ungefär samma sak som Premiun? Annars så ska jag nog testa en del program. Skulle tro att det gör att du kan styra ditt spotify du har igång på datorn med hjälp utav mobilen. Annars finns även Unifiedremote där du också kan styra ditt spotify på datorn (och även mer) finns gratis på android market och det enda du behöver göra är att installera programmet på datorn och sedan vara uppkopplad till wlanet. Aha ok, behövs inte för mig inte. Premiun <3 Premium<3 btw så menade jag att om du har spotify på din dator och sedan ligger i sängen och chillar och inte orkar gå upp till datorn för att byta låt så kan man byta med mobilen istället:) Vet inte om du fattade vad jag menade med min dåliga förklaring:) Aha, det var så du menade. ;dVärdelös skit att betala för, finns la flera gratis-program som har samma funktioner. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.