MrJesper Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Hej alla tycker säkert att spelet suger, men skriv riktig kritik istället. Mitt spel heter Bilrace, och man spelar 2 st. Jag har inte gjort någon poängtavla med det är ju bara demo 2 så det är inte klart. Jag har gjort ett annat bilspel tidigare som blev helt cp när datorn craschade. Så nu har jag gjort ett nytt. Kom gärna med förslag på vad jag skall göra. Här är Demo 2: BilRace.zip (Ompackad) Redigerat 5 Juli 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 .zip filen är skadad, går inte att öppna med varken winrar eller tugzip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Thunderboy. Om du tycker det är svårt/lätt och kul med game maker tycker jag att du ska gå med i detta forum: varg42. Ett forum inriktat på just game maker. Mycket trevligt. Och mycket aktivt. Ska nog testa spelet nån annan gång (Har inte tid nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 "The archive is either in unknown format or damaged". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Som de andra skriver. Filen är skadad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Som de andra skriver. Filen är skadad... Hu gör man för att "laga" den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Packa om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) Packa om den.Ok, ska göra det så fort jag kommer hem. Edit: Glömde att göra det gör det när jag kommer hem senare (igen ;:) Edit2: Nu är den ompackad! Redigerat 5 Juli 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Skulle man möjligtvis kunna få se lite bilder på själva spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Fortfarande skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Fortfarande skadad.Det är väl inte hans fel? Alla barn är lika värda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 ! C:\Users\**********\Desktop\BilRace.zip: The archive is either in unknown format or damaged Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.