Hoppa till innehåll

Senaste Stället Du Var På Semester!?


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Utrikes: staden Nice i frankrike.

 

Inrikes: Göteborg.

 

Ah, nice! Jag har faktist ocksa varit i Nice i France, det var valdigt nice dar ^^ Fast vi var "egentligen" vid typ.. den franska riviaran, vid ett SK*T snyggt hus...

 

Var nog New York i November.

Har alltid velat aka till New York... Var var ni da?

 

Teneriffa var senaste utomlands, inrikes vet jag inte.. Men det blir Mallorca i år :)

Ok, vi kan faktist se Tennerifa har ifran. Typ ett berg eller natt, med sno pa toppen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

:o Jag var i Finland kom hem för 1 vecka sen? Ska till Finland igen på torsdag till Helsingfors (med båt/färja). Sen ska vi till Åbo med bil. Men jag var i Åbo (där bor mina kusiner och mormor), Pemar (ligger utanför Åbo, mina kusiner bor där), Ruskola (min morfar bor där) och Keuruu (utanför Tammerfors, vi var i en campingplats pga midsommarkonferanns)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi bodde på Manhattan i Murray Hill,en bit från Empire State Building.Men vi var på massa olika ställen som Time Square (så jävla nice),Battery Park,Central Park bland annat.Är glad att vi inte drog till Bronx. :P

 

Oooooooohh, niice :D Var det nice pa Times Square da? Vad kan man mer gora dar, forutom att... kolla pa byggnaden :P?

 

Jag tror det var Canterbury i England.

Ok, var ligger Canterbury? (Alltsa var i England :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det var Canterbury i England.

Ok, var ligger Canterbury? (Alltsa var i England :P)

 

Tja, Madame Tussauds finns http://www.madametussauds.com/NewYork/,Hardrock Café,Universal Studios,butiker som Quicksilver,ESPN store mm.Och Times Square går inte att beskriva med ord hur jävla vackert det är (speciellt på natten),det går bara att förstå om man nån gång varit där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det var Canterbury i England.

 

Ok, var ligger Canterbury? (Alltsa var i England :P)

 

Tja, Madame Tussauds finns http://www.madametussauds.com/NewYork/,Hardrock Café,Universal Studios,butiker som Quicksilver,ESPN store mm.Och Times Square går inte att beskriva med ord hur jävla vackert det är (speciellt på natten),det går bara att förstå om man nån gång varit där.

 

Aahh, nu fick jag lust att aka till New York :P Men, det ar ju inte varje dag man aker pa semester.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...