Gäst Darkshiver Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 HUr djävla många skumma trådar orkar ni skapa på 21 dagar? Seriously.. C'est le paris! Mais non. Jag vill åka till Mauritius och Kroatien eftersom Hrvatska är jordens bästa land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Thailand skulle vara kul, sen så tkr jag att Australien är ett spännande land. Sen så är det klart att det skulle vara häftigt att åka till USA och spendera nån månad där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Ja som rubriken lyder hur ser din drömsemester ut? Du kan ju T.ex skriva var du vill åka hur vädret ska vara etc etc Min drömsemester är att åka till los angeles(stavning) vädret ska vara soligt och varmt, jag skulle nog mest bada kanske gå och titta vid Beverly hills. crap jag kan inte uttala los angeles... Har lärt mig för mycket spanska >> OnT: Vill Inte ha någon dröm semester, det bästa som finns är hemma ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Säger du Los Anchélés? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Just nu vill ja faktist inte åka nånstans, åker hem från Spanien imorgon och då vill jag vara hemma ett tag. Borta bra men hemma bäst :) Redigerat 7 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Thailand skulle vara kul, sen så tkr jag att Australien är ett spännande land. Sen så är det klart att det skulle vara häftigt att åka till USA och spendera nån månad där.Australien är jättefint men det är så jävla varmt. 39 grader i skuggan fick mig att äta 5 glassar på 1 timme :P OnT: Skulle vilja åka till Los Angeles eller New York. Fira jul i New York verkar vara så mysigt. (eller så kollar jag på för mkt film >.>) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Thailand skulle vara kul, sen så tkr jag att Australien är ett spännande land. Sen så är det klart att det skulle vara häftigt att åka till USA och spendera nån månad där.Australien är jättefint men det är så jävla varmt. 39 grader i skuggan fick mig att äta 5 glassar på 1 timme :P OnT: Skulle vilja åka till Los Angeles eller New York. Fira jul i New York verkar vara så mysigt. (eller så kollar jag på för mkt film >.>) Har du sett "Vänner" avsnittet när de firar jul i lägenheten ^^ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Thailand skulle vara kul, sen så tkr jag att Australien är ett spännande land. Sen så är det klart att det skulle vara häftigt att åka till USA och spendera nån månad där. Australien är jättefint men det är så jävla varmt. 39 grader i skuggan fick mig att äta 5 glassar på 1 timme :P OnT: Skulle vilja åka till Los Angeles eller New York. Fira jul i New York verkar vara så mysigt. (eller så kollar jag på för mkt film >.>) Har du sett "Vänner" avsnittet när de firar jul i lägenheten ^^ ? Nej, jag tror inte det. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Thailand skulle vara kul, sen så tkr jag att Australien är ett spännande land. Sen så är det klart att det skulle vara häftigt att åka till USA och spendera nån månad där. Australien är jättefint men det är så jävla varmt. 39 grader i skuggan fick mig att äta 5 glassar på 1 timme :P OnT: Skulle vilja åka till Los Angeles eller New York. Fira jul i New York verkar vara så mysigt. (eller så kollar jag på för mkt film >.>) Har du sett "Vänner" avsnittet när de firar jul i lägenheten ^^ ? Nej, jag tror inte det. Hurså? För att de firar jul i deras lilla lägenhet, med snötäckta fönster. Allihopa sitter där i vardagsrummet. ^^ Ser mysigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Säger du Los Anchélés? haha ja det gör jag. jag har glömt hur man säger det som en vanlig svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Säger du Los Anchélés? haha ja det gör jag. jag har glömt hur man säger det som en vanlig svensk. Andjeles. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Nåt varmt ställe där vattnet är ljusblått och stranden omringas av palmer. YEEAAAAH BOI! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.