TechnoLover Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 SLUTA SKRIVA "DEM" NÄR DET SKA VARA "DE"! Det är ett headset för 199kr, vad förväntar du dig? De lär ju funka precis lika bra som vilket annat headset som helst i den prisklassen. SLUTA VAR SÅ JÄVLA KAXIG DIN FAN! Vad vet du om det? Dem kanske är bra... Du rättar ju våra grammatik fel, så vrf får inte vi rätta dina? Jag vet inte, och jag bryr mig inte. Jag pallar inte bry mig om att stava rätt längre, jag ger fan i det nu. So go ahead and laugh, bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har inte lust och skratta Tror nog du är bitchen här OnT: har du fått dom än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Har inte lust och skratta Tror nog du är bitchen här OnT: har du fått dom än? Var sur då. Ne, jag har inte fått de än. Skojar du med mig eller? Du är bitchen här, P10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Var sur då. Ne, jag har inte fått de än. Jag MileyLover är bitchen här Ok, men jag pallar inte bråka med dig så jag lämnar tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.