Hoppa till innehåll

Headset Sony Ericsson


Rekommendera inlägg

Jag har sånna och jag tycker dom är bra

 

Är det bas i dem?

Tror det är inte helt säker

 

Jag fyndade dem helt nya på 24.se för 199 kr (frakt inräknad), så jag slog till; delvis för att jag behövde ett nytt headset.

 

inte för att man kanske får så mycket för dom 199kronorna... jag köpte mitt headset från sony ericsson och dom kosta 599kr.... det är bra. men bätter är att skaffa ett par stora.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sånna och jag tycker dom är bra

 

Är det bas i dem?

Tror det är inte helt säker

 

Jag fyndade dem helt nya på 24.se för 199 kr (frakt inräknad), så jag slog till; delvis för att jag behövde ett nytt headset.

inte för att man kanske får så mycket för dom 199kronorna... jag köpte mitt headset från sony ericsson och dom kosta 599kr.... det är bra. men bätter är att skaffa ett par stora.

 

De jag köpte kostar annars 499 på OnOff eller 479 på Telia, så 199 var jävligt mycket billigare

 

SLUTA SKRIVA "DEM" NÄR DET SKA VARA "DE"!

 

Det är ett headset för 199kr, vad förväntar du dig? De lär ju funka precis lika bra som vilket annat headset som helst i den prisklassen.

 

SLUTA VAR SÅ JÄVLA KAXIG DIN FAN!

 

Vad vet du om det? Dem kanske är bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

 

 

 

 

 

SLUTA SKRIVA "DEM" NÄR DET SKA VARA "DE"!

 

Det är ett headset för 199kr, vad förväntar du dig? De lär ju funka precis lika bra som vilket annat headset som helst i den prisklassen.

 

 

SLUTA VAR SÅ JÄVLA KAXIG DIN FAN!

 

Vad vet du om det? Dem kanske är bra...

Du rättar ju våra grammatik fel, så vrf får inte vi rätta dina?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SLUTA SKRIVA "DEM" NÄR DET SKA VARA "DE"!

 

Det är ett headset för 199kr, vad förväntar du dig? De lär ju funka precis lika bra som vilket annat headset som helst i den prisklassen.

 

SLUTA VAR SÅ JÄVLA KAXIG DIN FAN!

 

Vad vet du om det? Dem kanske är bra...

 

Det stavas VARA, VAR är dåtid- För övrigt är det "De kanske är bra", inte Dem

 

Vad vet jag om det? Jo, för det första är det så hela världsmarknaden fungerar. Produkter värdesätts utefter produktionskostnad och kvalité. Skulle dessa SE hörlurar vara så mycket bättre än andra hörlurar i samma prisklass så skulle den höjas i pris genast.

 

Produkter är alltid dyrare hos återförsäljare som även säljer andra produkter i samma kategori, jämfört med näthandel som importerar direkt från utlänska tillverkare. SIBA, NETONNET och OnOff är ju återförsäljare av både mobiler, hörlurar och andra tillbehör från den kategorin, och därför har de ett högre pris (För det är vanligare att man köper tillbehören samtidigt som man köper mobilen).

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...